Toronycsapágy ára mennyi lehet cserével együtt?
Kedves férfiak, tudnátok nekem segíteni? Most voltam műszakin, ahol átment az autóm, de azt mondták, hogy a toronyszilentek nagyon gyalázatos állapotban vannak A 14 éves autón ez még nem volt cserélve, sőt a lengéscsillapító sem. Opel Astra G-ről van szó. A műszakis ember azt mondta nekem, hogy a szilentek kb 4 ezer, míg a toronycsapágynak 8 ezer darabja, plusz a munkadj, oldalaként 10 ezer ft. Én ezt nőként is kicsit sok(k)altam.
Ha jól értelemezem ezek szükségesek?: [link] ez alá kerül ez: [link] ? Egy ilyen cseréhez milyen alkatrészek kellenek még? Mert azon gondolkozom, hogy ugyan az autó 81 ezer km-ert futott, de érdemes egyúttal cserélni a lengéscsillapítókat is. Arról is azt említették, már régen, hogy olajködös, vagyis valahol picit szivárog belőle az olaj.
Köszönöm Nektek!
Nem drága, ennyi..
illő tisztelettel kérdezem, úgy gondolod, bemész egy szervízbe, és közlöd, hogy ezt-és ezt kéred ennyiért megcsinálni..?
mert ugye azt szeretjük, ha az autószerelők jól, gyorsan, és olcsón dolgoznak..
nos ebból a háromból egyszerre, egy időben, egy autón még sosem jött össze...mindig csak kettő, tetszőleges párosításban.
tudom, hogy ennyire részletesen nem érdekel, de a jutubon több videó is megtekinthető, milyen szemét munka ez a torony..van olyan szerelő, aki a kamera előtt 12 perc alatt cserélt toronycsapágyat..
beballagsz egy számodra szimpatikus műhelybe, és ajánlatot kérsz...telefonon épelméjű szerelő nem ad ajánlatot..
bocsánat.
Mindkettő hozzászólónak igaza van, de szerintem a reális ára valóban nem ennyi. Az első, amit írt 3/4 órát reális, de jó esetben fél óra.
Én tavaly csináltattam, ugyanez volt a hibám (főleg síneken átmenve koppant, mintha nem csillapítana semmi), toronycsapágy, toronygumi, és lengéscsill. csere. Én Szegedre vittem az Opel Rupesky-hez, mindezt ott megcsinálták 17 ezerért. Egy másik ismerőmnek ezt 14 ért csinálták, egy másik műhelyben.
Az anyagot én vittem (szeretem, ha azt teszik bele, amit én viszek), és azt is hozzáteszem, hogy a szerelőd által ajánlott alkatrész árak kissé-nagyon drágák. Főleg azért sokkalom, mert ő biztosan nem fog Lemföder, Ruville, Monroe, vagy Sachs alkatrészt beletenni, hanem a legolcsóbb szart. Bár azt is hozzá lehet tenni, ezek pont olyan alkatrészek, amiknél majdnem mindegy a márka. Sachs toronycsapágy tavaly volt 2800, most lehet kb 3000, a jó minőségű toronygumi kb: 2000ft/db. DE NEM 8000 és 4000ft/ darabár.
Én mindenből Sachs-ot vittem így az anyagár és munkadíj, ha jól emlékszem 51 eft. Szerintem ezt baráti ár, úgy, hogy nekem sem haveri alapon csinálták.
Ne hagyjad, hogy már az alkatrész áron is átverjenek, mert ezt az árat én is sokallom.
Szerintem vidd másik szerelőhöz, ha szegedi vagy: Opel Rupesky.
Tegnap aztán felhívtam az Opel Rupesky-t. Valóban ez az ára, és vihetem az alkatrészeket. Azt majd elfelejtettem mondani, hogy tavaly még a stabilizátor rudat is említették, amire azt mondták, hogy épp jó, így a Kovács Autóházban ezeket az alkatrészeket venném meg:
Stabilizátor: [link]
Toronyszilent: [link]
Toronycsapágy: [link]
Első lengéscsillapító: [link]
Ezek megfelelő minőségű áruk??? Ezen kívül van, amit még feltétlen meg kell vásárolnom? Azért szeretném ezeket lecserélni, mert jövőre el szeretném adni az autót, és véletlen sem akarnám, hogy egy másik tulajdonosnak csak bosszúságot okoznék ezzel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!