2. 0 pdtdi hibák?
Valaki leírná, hogy miért rosszabbak ezek a motorok, mint az 1.9 pdtdi-k? Én annyit tudok, hogy a pd elemne mindenképpen bosch gyártmányúnak kell lennie, de a 2.0-sok között is van olyan amiben bosch van gyárilag... Hallottam, hogy problémás az olajszivattyúja is, de pontosan nem tudom, hogy azzal mi a gond, valaki esetleg elmagyarázná? Meg vannak még állítólag más gondok is vele, azokról is írhatnának a témában jártasak
Köszi előre is!





1.5 dci egy fos, itt is volt egy ismerősnek. Szintén 200-nál az összes dízeles gond ami csak létezik, sőt még hengerfej síkba köszörülés is kellett, mert verte az olajat állat módjára. Majdnem félmillió volt a teljes rendbehozatal, majd most 4 évvel és 80ezer Km-rel később veri az olajat, már alapjárat se egyenletes és erősebb gázra kormol rendesen.
És sokak véleménye hasonló. Szerintem ez így kimeríti a hulladék fogalmát. 100-150 ezerig nyugodtan használhatja az ember jó kis motor amúgy, de utána sürgősen szabaduljon meg tőle és ne költsön rá, mert nem lehet már megcsinálni, kukába való.










2.0 pd tdi BKD motorkódba se hatszögtengely, se dpf, és elvileg bosch pd elemes, tehát van kivétel, de a hengerfej repedhet meg pár nyalánkság, én csak 1.9pd-t vennék. 200ból veszel 4 felújított pd elemet max, és ennyi.
egy Cr nél meg ott a magasnyomású és a befecskendező is ezek többe kerülnek mint a 4 pd elem a pd-be.
Bármikor tönkremenést felejtsétek már el, érzed, hogy mi, hogy áll, turbó hibának van előjele, fehéres füst, erős fütyülés, olaj a cooler csőbe stb, lendkeréknek is( rázza a kasznit, remeg, csattog leállításkor, nyitott ajtónál remeg az ajtó stb), ha mind jónak érződik akkor meg nem fog egy 1000 km út alatt a 0 előjel nélkül lerohadni, esetleg extrém esetbe, de nem jellemző, és lehet jobb a valós 400-500 ezret futott, mint egy tekert 250.000 Km. Vezérlést cserélsz vétel után, és olajat a többit megérzed az első pár hónapban. Nyílván nem olyannal kell indulni európai túrára amit tegnap vettem, hanem amit már megismertem, és tudom, mik a hibái, mire számíthatok stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!