Szerintetek tényleg összejönne 10 év alatt az, hogy az eladott autók legalább negyede elektromos lenne?
Most a helyzet nem az,hogy nem ideális,hanem : nem csábító...
21 db állomás országszerte,össz. 37 db töltővel (vagyis 37db kút van)...,3-8 órás töltésidővel?Ugyan,kinek van kedve,hogy megy pestre mondjuk : debrecenből,majd 20 km-rel pest előtt meg kell állnia "tankolni" ,mert a kövi kútig nem érne el,mondjuk 5-6 óra vezetés után reggel 6-kor indult ,délben elkezd tankolni és este 6-7-kor indulhat meg?
Két dolognak kellene megindulnia : gyorsabb töltés,több töltőponttal.
Kit érdekelne ,hogy 8 óra töltés,ha otthon a parkolóban fel a töltőre és reggel sitty sutty maxon?
3-4 naponta?! átlag napi 20-30 km futással? Azzal azt mondanám ,az autósok 60-70 százalékának már megérné úgy...
Technológia kérdése,szerintem...
Németek is meg akarnák szüntetni a benzin és gázolajfüggőséget, a norvégon szintén, de miért pont Németország csinálná ezt, amikor náluk vannak úgymond a nagy autógyárak? Csinálnának csak hibridet és elektromosat? Elvégre a dízelről lemondanak hosszútávon.
Gyorstöltővel sokkal több idő, mint sima 230V-al. Olyan fél óra és tele van egy nissan leaf is.
Én pl azt se értem, hogy hosszabb utazásra miért ne hagynának meg dízel autókat, ha nem is 6 hengerrel de 4-el is kijöhet ott a 200 lóerő, ami elég 1 hosszabb automatával, még nagyobb tempónál is.
Inkább tennék városba 3 hengeres hibrideket, ha már nagyobb a város, kisebbekbe elektromos, autópályára 4 hengeres dízelek.
Elbírbná, addigra a megújuló energiákkal is másképp fogunk állni.
A VW pedig úgy úszta meg a gigantikus amerikai büntetést, hogy vállalta teljesen új, elektromos modellek kifejlesztését.
Az időt nem lehet megállítani, sem a fejlődést. Olyan emberek is mindig lesznek, akik a szemüknek sem hisznek, és csak mantrázzák az ósdi szövegeiket.
Norvégia, Németország, majd a többi nyugati ország szépen sorban.
Ide meg majd elnyomják a levetett technológiákat, mert a buta népség úgysem szeret semmit, ami jó és korszerű.
Majd beszáéljünk ugyanitt öt, tíz év múlva. Addigra nyugaton már az utakon futó autók negyede, és az újonnan értékesített autók fele elektromos lesz. Persze majd ettől még nyugodtan lehet ismételgetni: nem jó semmire, csak a robbanómotor az igazi.... Mint 100 éve a lovas bérkocsis, aki nem értette, miért nincs már munkája.
Mondom, hogy beszéljünk tíz év múlva.
Ha a károgóknak nem lesz igaza, és a tények rájuk cáfolnak, előjönnek a háttérhatalmakkal, globalizációval, és akkor sem fognak villanyautót venni, ha már nem is lesz más vehető újonnan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!