Miért nincs alapjárat a Simson S51B motoromon?
Figyelt kérdés
Gyújtás felőli oldalon kapott új szimeringet, kapott új súbert, új gyertya van benne, maga a blokk jó állapotban van, csavarok meg vannak húzva, karburátor is kapott új tömítéseket és ki lett tisztítva alaposan, a fúvóka is. Pöccre indul, menet közben semmi probléma nincs, de alapjárat egyszerűen nincs..2016. jún. 6. 15:47
1/12 anonim válasza:
Hiába próbálsz állítani a karburátoron? Milyen van rajta, N1 vagy N3?
2/12 A kérdező kommentje:
Hiába.. Azt kifelejtettem, hogy egy S50-ről származó karburátor van rajta.
2016. jún. 6. 15:50
4/12 anonim válasza:
Levegőt nem szív falsot sehol? Elég elöregedettnek néz ki az a gumi.
5/12 A kérdező kommentje:
Gyertyánál szívott a szimering miatt, de az ki lett cserélve és azóta nem vettem észre ilyet. Lehetséges hogy a kuplung felőlit is cserélni kéne? Ugye a szimering csere előtt, amikor már meleg volt a motor, mindig le akart fulladni. Hiába húztam nem akart menni. Hidegen viszont hibátlan volt. Mióta megvolt a szimering csere azóta akár több száz km-t is mehetek vele, nem csinál semmi rosszat. Ez az egy baja van, hogy nincs alapjárat.
2016. jún. 7. 11:15
6/12 S70E válasza:
Hali.Szerintem szedd szét mégegyszer a karbit,és az alapjárati fúvókát(cső alakú,vékony) valamilyen vékony réz!huzallal próbáld megtisztítani.A karbitestben is megtisztíthatod a furatot,az a fúvóka tartófuratából indul a légtorok felé.Én sodrott huzalból szoktam kivenni,az nem sérti meg a fúvókát.És ha már lenn a karbi,nézd meg,hogy az alajárati fordulat csavarja emeli-e a súbert.
7/12 A kérdező kommentje:
Köszi a tippet. Amint lesz időm, szétszedem. Bár gondolom motortól függ, de kb mennyire tekerjem ki a csavarokat a karbin? szóval mennyire állítsam be?
2016. jún. 7. 14:14
8/12 A kérdező kommentje:
16n1-5 karburátor. Megint kipucoltam de ugyanaz. Az úszószintre gondoltam még. Azt mennyire kell beállítani?
2016. jún. 8. 14:35
9/12 anonim válasza:
Nem a benzinszint ott a gond. Tekerd teljesen be, majd 1,5 fordulattal ki a levegőcsavart. Indítsd be, ha nincs alapjárat akkor tekerd fel a súber ütközőcsavarját addig amíg már jár elengedett gázzal, járasd melegre a motort. Ha ez megvan akkor kezd el tekerni kifelé lassan a levegőcsavart, figyeld hogy hogyan változik az "alapjárat" (megy felfelé). Addig tekerd csak amíg még emelkedik az alapjárat, tovább ne, majd onnan tekerj vissza 1/8-1/4 fordulatot. Ha ez is megvan akkor kezdd el csökkenteni a fordulatszámot egy normális alapjárati értékig. Ha közben leáll akkor pedig valahol tömítetlenségi probléma van, azt meg kell szüntetni, majd elölről kezdeni a karbi beállítását.
10/12 A kérdező kommentje:
Azt hiszem megtaláltam a hibát. Most jó alaposan megnéztem mindent és észrevettem, hogy az ütközőcsavar vége el van ferdülve..
2016. jún. 8. 16:00
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!