LPG üzemhez reduktor fűtés?
Figyelt kérdés
Az érdekelne, hogy egy lpg-s autóban megoldható lenne-e az, hogy amíg hideg a motor, a reduktor ne a hűtővíztől, hanem valahonnan máshonnan kapja a fűtést, így nem kellene megvárni a motor lassú felmelegedését, és közvetlenül az indítás után mehetne már gázzal. Valaki hallott már ilyen megoldásról, ha igen kérem írja le, vagy linkeljen!2016. jún. 3. 08:51
1/6 anonim válasza:
Sima állófűtés pl... az könynen megoldható és lesz emlegvíz induláskor.
2/6 anonim válasza:
Hát igen egy benzinkályha tudná ezt a legjobban megoldani, mert ha elektromosan akarod fűteni akkor meg a generátort kell megterhelni és akkor nem tudja megfelelően tölteni az akksit vagy akár a bekapcsolt lámpákat sem tudja ellátni árammal, így az akksival lenne mindig gond. A fűtés az nagyon sok áramot igényel még ha csak egy nyavalyás reduktort kell is fűteni. Nézd meg hogy pl a hátsó szélvédő fűtésnek mekkora biztosítéka van (min 30A) és ha bekapcsolod a fűtést akkor hallatszik a motoron hogy lefogja a generátor. Egyébként egy normális LPG rendszer nem megy sokat benzinnel.
3/6 anonim válasza:
Szerintem valami elektromos előmelegítő kéne, ha be tudod dugni hálózati feszültségre. De a12V-os is jó, csak úgy kéne megoldani, hogy 30-40 foknál lekapcsoljon, akkor nem terhelné utána feleslegesen az elektromos rendszert. Mondjuk bimetállal kivitelezhető lenne a feladat.
4/6 A kérdező kommentje:
Egy kicsit félreértettétek a kérdésemet! Beindítás után kellene fűteni... Tehát az autót elindítom, pár másodperc alatt felfűti ez a bizonyos valami a reduktort, és mire kijárok a kapun már át is váltott gázüzemre...
2016. jún. 4. 09:55
5/6 anonim válasza:
milyen hőfokon vált ez át benzinről LPG-re?Úgy tudtam,hogy csak az indításkor kap benzint aztán már megy is az LPG...LPG vel lassabban melegszik fel a motor amúgy?Amúgy dízeleknél van hűtővíz melegítő gyertya...
6/6 anonim válasza:
Nekem pl. 30 fokon vált át HA 1500-at eléri a fordulatszám. Tehát nyáron gyakorlatilag indul benzinnel és az indulásnál azonnal átvált gázra.
Télen ez bajos, pl. -20 fokban 50 fokot kell melegednie a víznek. Olyan teljesítményű elektromos fűtő, ami másodpercek alatt felfűt 10-20-50 fokot nem szerelhető autóba, mert nem tudod megtáplálni.
Az megoldás, hogy állófűtéssel (benzinessel, külső tápossal) adott fokra fűtöd a hűtővized. Ez amúgy is jót tesz a motornak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!