Az érdekelne, hogy egy lpg-s autóban megoldható lenne-e az, hogy amíg hideg a motor, a reduktor ne a hűtővíztől, hanem valahonnan máshonnan kapja a fűtést, így nem kellene megvárni a motor lassú felmelegedését, és közvetlenül az indítás után mehetne már gázzal. Valaki hallott már ilyen megoldásról, ha igen kérem írja le, vagy linkeljen!
Sima állófűtés pl... az könynen megoldható és lesz emlegvíz induláskor.
2016. jún. 3. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 anonim válasza:
Hát igen egy benzinkályha tudná ezt a legjobban megoldani, mert ha elektromosan akarod fűteni akkor meg a generátort kell megterhelni és akkor nem tudja megfelelően tölteni az akksit vagy akár a bekapcsolt lámpákat sem tudja ellátni árammal, így az akksival lenne mindig gond. A fűtés az nagyon sok áramot igényel még ha csak egy nyavalyás reduktort kell is fűteni. Nézd meg hogy pl a hátsó szélvédő fűtésnek mekkora biztosítéka van (min 30A) és ha bekapcsolod a fűtést akkor hallatszik a motoron hogy lefogja a generátor. Egyébként egy normális LPG rendszer nem megy sokat benzinnel.
2016. jún. 3. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 anonim válasza:
Szerintem valami elektromos előmelegítő kéne, ha be tudod dugni hálózati feszültségre. De a12V-os is jó, csak úgy kéne megoldani, hogy 30-40 foknál lekapcsoljon, akkor nem terhelné utána feleslegesen az elektromos rendszert. Mondjuk bimetállal kivitelezhető lenne a feladat.
2016. jún. 3. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 A kérdező kommentje:
Egy kicsit félreértettétek a kérdésemet! Beindítás után kellene fűteni... Tehát az autót elindítom, pár másodperc alatt felfűti ez a bizonyos valami a reduktort, és mire kijárok a kapun már át is váltott gázüzemre...
2016. jún. 4. 09:55
5/6 anonim válasza:
milyen hőfokon vált ez át benzinről LPG-re?Úgy tudtam,hogy csak az indításkor kap benzint aztán már megy is az LPG...LPG vel lassabban melegszik fel a motor amúgy?Amúgy dízeleknél van hűtővíz melegítő gyertya...
2016. jún. 6. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
Nekem pl. 30 fokon vált át HA 1500-at eléri a fordulatszám. Tehát nyáron gyakorlatilag indul benzinnel és az indulásnál azonnal átvált gázra.
Télen ez bajos, pl. -20 fokban 50 fokot kell melegednie a víznek. Olyan teljesítményű elektromos fűtő, ami másodpercek alatt felfűt 10-20-50 fokot nem szerelhető autóba, mert nem tudod megtáplálni.
Az megoldás, hogy állófűtéssel (benzinessel, külső tápossal) adott fokra fűtöd a hűtővized. Ez amúgy is jót tesz a motornak.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Adataid védelme fontos számunkra!
Mint a weboldalak többsége az interneten, honlapunk működéséhez és célzott hirdetések megjelenítéséhez mi és hirdetési partnereink is cookie-kat tárolunk az általad használt eszközön. Ahhoz, hogy ezt megtehessük, a hozzájárulásod szükséges. Erről az adatvédelmi tájékoztatónkban részletes információkhoz juthatsz, illetve bizonyos cookie-k használatával kapcsolatban további lehetőségeid vannak.