Ezekbe beleköthetnek műszakiztatásnál?
Ha nem feketén akarod vizsgáztatni, akkor mindhárom hiba miatt elcsúszhat. A szilentek állapota alulról igen jól látszik a rángatópadon, hamar kibukik, ha valamelyik elszakadt. Ha a féltengely gömbcsuklója zsíros, az is látványos hiba, ott van mit kutakodni. Ha szakadt a gumiharang, abba bizony bele lehet kötni, mert a csuklók, gömbfejek a tapasztalat szerint nem sokkal élik túl a gumiharangot. A motorhiba kivillanása önmagában még nem is lenne gond, lehet, hogy a károsanyag-kibocsátási mérésnél épp nem villan fel. De ha nekiáll össze-vissza kapcsolgatni az EGR-szelep, könnyen lehet, hogy meglepő értékeket fog produkálni az autó.
A szilentcsere - ha szerencséd van - megúszható pár ezer forintból, a féltengely gumiharangját is lehet külön cserélni (már amíg van értelme, mert nem telt meg szutyokkal a csukló), bár ott már többet kell bontani. Az EGR-szelepen meg sokszor segít a tisztítás (botrányos mennyiségű mocsok bír lerakódni benne), az sem vág földhöz. Ha minden jól jön össze, annyiból, amennyivel megvennéd a vizsgabiztos jóindulatát, meg is lehet javíttatni a hibákat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!