Az osztrák, német műszaki mennyire kemény, mennyire keményebb szigorúbb mint a hazai, nagyátlagban? Ha ott átment a kocsim csont nélkül akkor itt is esélyes lenne?
Valószínű átmegy. Egyébként annyira nem kemény, nem mérnek annyi mindent. Pl. rázópadon nem láttam még az autót, de felemelve megrángatnak mindent, és ha valami a futóművön minimálisan laza, akkor nem megy át. Nekem pl. magyarországon felkészítették használt cuccal Magyar műszaki szerint, érezhetően jobb Volt, németeknál meg aztán mégis ki kellett újra cserélni. A vicc az Volt hogy a németeknál az új annyiba került mint magyaroknál a bontott.
Féekrőt mérnek, meg károsanyagot, de azt ahogy olvastam, gyakran csak a modern autóknál kiolvassák au ECI-t.
Szóval műszeresen nem olyan precíz, de a szemrevételezés nagyon részletes, és pl. azért is szónak hogy 1 zollal nagyobb a felni akkor mutassak papírt hol engedélyztettem.
Mutattam hogy így vettem és az előző műszakiban már be van jegyezve hogyez Volt rajta, ezt elfogadták. Szóval a paíroknak is nagyon rendben kell lenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!