A francia autók ár-érték arányban a legjobbak?
Véleményem szerint, egyáltalán nem olyan rosszak, mint amilyennek sokan leírják.
Most egy Fluance-t használunk, előtte ránc felvarrott Mégane I volt.
Egy kiváló autó volt.
Újan vettük, 2000-es évek elején, elég ritkaságszámba ment ebben a kategóriában az ülésfűtés, a felső kategória privilégiuma volt.Sőt, sok autóban még klíma sem volt akkoriban.
Szerelőt évente maximum 2 alkalommal látott, akkor is csak valami filléres elektronikai kütyüket kellett benne cserélni.Meg persze a kötelezőket (vezérlés...stb).
Motorikusan nagyon megbízható volt, egyszer sem hagyott cserben.Megjártam vele Olaszországot, Franciaországot is.
Sőt, még fejre is álltam vele, aztán pár horzsolással, kiszálltam.
Meg is lett csináltatva, mivel nem lett totálkáros.Ajtót kellett cserélni, meg a tetejét kikalapálni.
A prémiumautókat, mint a BMW,Merci ne hasonlítsuk, magasabb kategóriát képviselnek.
Sokan a környezetemben a Volkswagenre esküsznek, meg is veszik fapadosan.Aminek, szerintem sok értelme nincs.
Van egy jó autó, de "semmit nem tud".
Azon a pénzen, egy közepesen felszerelt franciát is tudnának venni.
De a W betű kell az elejére, több pénzt ellehet érte kérni.
Egyébként, Németországban rengeteg a francia autó.
Én azért maradtam a Renaultnál, mert bevált, azt kaptam a pénzemért, amit elvártam.
Tetszenek a Volkswagenek is külsőre, viszont, túl vannak árazva, egy márka, ami nem presztízsmárka, nem ér annyit.
Én, nem veszek sűrűn új autót, de ha igen, akkor a legmagasabb felszereltséggel.
Nekem bőven elég.
"Ezt tudom nagyon jól, de ennyi erővel vehetne az ilyen mondjuk egy VW-t is, vagy éppen egy Renaultot, mert abban is megvannak ezek az extrák felárasan. Azért aki prémiumot vesz újonnan, illik néhány dolgot beikszeljen."
Csak mondjuk egy Renault felextrázva sem fog annyit adni élményben mint egy Audi, a VW már adna annyit, csak annyiért meg a kutyának sem kell lásd Phaeton!
Azt is meg tudom érteni, aki felesleges extrákra nem dob ki milliókat még egy prémium autónál is, mivel itt nem úgy megy, hogy megdobja pár száz netán 1 millióval a kocsi értékét, egy 12 milliós alapáron lévő A4-et simán fel lehet extrázni 20 millióra!
És még csak egy A4-esről beszélünk! Kétlem, hogy ezeket az extrákat bármelyik renault is tudná, ha így lenne ők is gyártanának a prémium szegmensbe, de nem teszik...
"Renaultból is nagyon ritka a fullos, a Megane-ok is általában tiszta fapadosok."
Ez így ebben a formában nem igaz. A Megane legrosszabban felszerelt kiadásában is alap a távirányítós központi zár, az elektromosan állítható tükrök, a két első el. ablak, és a tükörfűtés. A Fiatoknál ugyanez a helyzet, a Japán autóknál dettó.
Ehhez képest a Golfnál az alap a tekerős ablak, és a kulcsos nyitás.
Gyanítom, hogy ilyesmire gondolt a kérdező is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!