Rutinpályán mi alapján dönt az oktató, hogy mehetünk e forgalomba? Már 18 órát voltam, szerinte nem figyelek. Saroktolatást, Y-tolatást, kapubejárót szoktuk gyakorolni az nem igazán megy. Szerintetek?
Meglepődtem rajta, de mi nem is mentünk a rutinpálya közelébe, már csak a vizsgára készülve, amikor a "próbavizsga" utakat jártuk.
Kérdeztem az oktatómat, hogy nem rutinpályán kezdünk, mondta, hogy nem, ha nagyon akarok bemehetünk, de higgyem el, ez így jobb lesz, a rutinfeladatokat is forgalomban kell majd megcsinálni, s így a kezdetektől fogva szokom azt, hogy mások is vannak körülöttünk.
Természetesen nem belvárosi csúcsforgalomban kezdtünk, az első 4 óra olyan környéken volt, ahol valóban alig volt forgalom, de időnként azért közlekedett más is, a harmadik gyakorlás már forgalmasabb helyen volt, s fokozatosan vitt be a forgalmasabb helyekre.
Saroktolatás, Y megfordulás, U megfordulás, parkolások nálunk csak a vizsga előtti időszakban kerültek sorra, igaz akkor már úgy, hogy azt forgalomban, szabályosan végrehajtva kellett megcsinálni.
A 15. óra környékén, már a város forgalmasabb útjait róttuk (de még nem csúcsforgalomban), párhuzamos közlekedés, sávváltásokkal, kerékpársávval, gyalogosokkal, lámpás kereszteződésekkel kellett "megbirkózni" , mondta is az oktatóm, ha a rutinpályán kezdünk akkor kb most jöttünk volna ki a pályáról...
Nem hiba az sem, ha rutinpályáztat az oktató, az ott elvégzett munkának később meglesz a gyümölcse, bár szerintem figyelni nem ott tanulsz meg, hanem forgalomban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!