Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A második generációs Audi...

A második generációs Audi A8-ból miért árulnak sok 4.2-est, és viszonylag olcsón?

Figyelt kérdés

Viszonylag olcsó, a többihez képest, így értem.

Megveszik a nagyravágyó kispénzűek, aztán nem bírják tankolni?Vagy valami más oka van?

(nem tervezem ilyet venni, csak "álmodozás" címén néztem, és feltűnt)


2016. máj. 23. 18:43
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

igen, kb ez az oka.

Vagy aki tudja tankolni, az tud venni sűrűbben új kocsit, de a régitmeg afogyasztása miatt nem veszik meg, ezért nagyon olcsón tud csak megválni tőle.

Az ilyen motorok kimennek a világból plusz 1 kilóméter, de 15-20 liter százon az sok.

2016. máj. 23. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Nemcsak az A8-as, hanem minden hasonló autó sorsa ez. Ha van pénzed dögivel, akkor 4-5 éveset veszel, ami még drága, ha meg nincs, akkor nem ilyen benzin vagy gázolajtemetőt veszel. Magyarán nem nagyon van meg ezeknek a dögöknek a piacuk, nem kell senkinek. Nekem volt rövid ideig első generációs A8-am 4.2 motorral, de hamar továbbpasszoltam, pedig köztudottan bolond vagyok ilyen szempontból, de még én sem tartottam fent egy ilyen autót.
2016. máj. 23. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 Osynho ***** válasza:
28%
A fogyasztás a legkisebb költség ezeknél. :D
2016. máj. 23. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
De az az első ami miatt nem veszik meg őket. :D
2016. máj. 23. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Ha majd vesztek egy ilyen autót, kiderül, hogy mégis a fogyasztás a legnagyobb költség, ha használod is.
2016. máj. 24. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 Osynho ***** válasza:
73%

Azt a plusz 3-4 litert ki lehet fizetni, amit egy másik, nem 1-0-ás benzineshez képest fogyaszt. A szervizköltségei viszont lehet, hogy jobban fájnának. :)


És nyilván nem évi 50ezer km-re vesz az ember 20 éves V8-as autót.

2016. máj. 24. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
73%

Nem ezek voltak az állami flottához tartozó kocsik? Mert akkor lehet hogy most került ki a piacra x db, aztán lenyomta az árakat.

(az egyik nepper még Feri kocsiját is hirdette nemrég, az is A8 4.2-es volt)

2016. máj. 24. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
50%

"Azt a plusz 3-4 litert ki lehet fizetni, amit egy másik, nem 1-0-ás benzineshez képest fogyaszt. A szervizköltségei viszont lehet, hogy jobban fájnának. :) "


Még mindig nem értek egyet, ugyanis ha a második generációs A8-ról beszélünk, akkor még 10-14 éves autóról beszélünk. És ha megnézed, ezeket mivel veszik? 3.0 TDI-vel. Nehogy azthidd hogy annak kevesebb a fenntartása mint egy 4.2-es benzinesnek. Egy 4.2-es benzinesre igazából semmit nem kell költeni, mi baja lehetne? Viszont a 3.0 TDI-re, annak ellenére hogy jó motor, lehetnek galibák. Miért veszik? Mert kevesebbet eszik. Nagyon fájó tud lenni, hogyha egy oda-vissza 2000 km-s utat például nem 160 liter gázolajjal, hanem 240 liter benzinnel kell lenyomj. Tudom miről beszélek, mert nekem volt régen 4.2-es A8-am (csak első generációs), és most pedig egy 3.0 TDI A6-om van.

2016. máj. 24. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

4.2-es motor mennyi eszik szerinted?:) Még ha az átlagos motornak egy 2 literest veszünk, ahhoz képest is sokkal többet. :D

Városon kívül 15 literből talán el elhet menni, városban meg 20-22.

2016. máj. 24. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!