Miért nem gyártanak kis autókat nagy és erős motorokkal? Attól tartanak, hogy nem vennék a drágább autókat?










Hát az autónak ki is kel bírnia azt a teljesítményt.
Ha hozzáigazítják a kocsit a 200 lovas motorhoz, akkor az már nem lesz kicsi, vagy nem lesz olcsó, vagy bukósisak és tűzálló ruha, csövek, és hevederek kellenek a használatához.





"Miért nem gyártanak kis autókat nagy és erős motorokkal?"
Gyártanak.
"Attól tartanak, hogy nem vennék a drágább autókat?"
Nem. Az autógyártás a pénzről szól, ha erre lenne kereslet, ezt gyártanák. Az emberek azonban inkább vágynak nagy autóra takarékos motorral, ezért többnyire ilyeneket gyártanak.










Ahogy többen írták, gyártanak ilyeneket, csak ezek általában valamilyen limitált sport változatok, ami akár az adott típus szériaváltozatának a kétszeresébe is kerülhet.
Természetesen ezek műszakilag köszönőviszonyba sincsenek az alapmodellekkel, hiszen erősebb motor, jobb futómű, jobb fékek és általában igényesebb beltér társul hozzájuk.
Itt jön be az, hogy ezt a fajta felárat kevesen fizetik meg egy kisautónál.
Ha nézel mondjuk egy VW Polo GTI-t amennyibe mondjuk új korába kerül, abból az árból egy magasabb kategóriájú autó röhögve kijön.
Így tényleg csak a fanatikusoknak gyártják őket, ez meg azért egy szűk réteg.





Na igen de miért kérnek felárat mikor régen az 1.9 egy átlag autó motorja volt.
Példánál maradva a 2008 utáni puntókba már nem szerelik a 1.9-es motorokat. Helyette a kis 1.3 -as motorokat adják.
A korábbi 130LE-s 1.9-es már Abarth-ként árulták. A mostani 190LE-s akkor Ferrari árban lesz?





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!