Adott egy b5 1.6 motorral. Sajnos kevésnek minősül a motor teljesítménye, így 1.8T 20V-re cserélném a motort. Részletek lent?
Ha mindenképp ez a terved, akkor komplett donort vennék a helyedben, hidd el nekem hogy olcsóbban jössz ki.
Nem tudom a vákuum részét, ezt kihagynám.
Ki mondta hogy minden stimmel benne? Én azért megkérdőjelezném a dolgot.
A motor milyen kiegészítőkkel kapod? Amik eltér(het)nek: kipufogó, váltó, féltengelyek, ecu, műszeregység, kábelezés, immo ha van, coolert kell berakj+csövezés, üzemanyag szivattyú, levegő komplett csövezés.
Ugye ez egy komplett motorról szól (generátorral, szervószivattyúval, leömlővel, szívósorral, stb), de nem egy komplett motortérről.
Áhh, tehàt alapból másik motort vennél.
Két dolog:
1: 1.6ról 1.8ra upgrade? Minek? Alig van különbség.
2: Az átalakítás nagyja akkor is állhat, egyedül a turbó csövezést és a coolert spórolod meg. Az egész munkához képest még mindig aprópénz és egy picivel jobb motorod lesz.
Még mindig azt mondom, hogy vegyél egy donort. Az a legolcsóbb megoldás, és a cuccok egy részét elrakod pótalkatrésznek, egy részét meg eladod.
Megveheted csak a motort is, csak beépítésnél jönnek a kellemetlen meglepetések hogy mi nem stimmel.
A saját példámból tudok kiindulni. Nagyobb fékek- egyszerű, nyeregcsere. Ja, de az enyémről nem lehet leszedni a porvédő lemezt, komplett csonkcsere. Zsír, más a féltengely fogszáma. Zsír, a váltó oldal sem egyforma. Mindkét féltengely szétszed-összeépít.
És ez csak egy nagyobb fèk lett előre, azonos autó, azonos motorméret, mindössze picivel több LE
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!