Melyiket választanátok hosszabb utazáshoz?
Audi a6 avant ( legújabb modell)
Jaguar xf
Volvo xc60
Csomagtartó meg ilyesmi most nem játszik,mert nem börönddel megyünk.
Akkor nincs baj ha valakinek a német nagyok tetszenek de a vevők felénél azért van olyan tipikus hogy kimegy mosogatni vagy kubikolni külföldre és vesz egy német prémiumot természetesen az összes pénzéből ami csak kitelik. Mert valamivel otthon meg is kell jelenni a panelparkolóban mert meg kell mutatni hogy bejött az élet a külföldi mosogatásból és kubikolásból.
Ez azért a németeknél is megvan csak ők hitelből tartják fenn a családi autógyűjteményt mert úgy van vele hogy ha jól keres akkor mi baj lehetne. Akkor van baj ha elveszti az állását a német családfő.
A vevők másik fele meg a klasszikus formák miatt vesz valamit a hagyományos német márkákból mert nem jön be nekik a sok már mindenhol gömbölyű autótermék. Nekem se annyira tetszik az a trend hogy van egy fél kindertojás és alatta 4 kerék. A legtöbb gyártónak ilyen autói vannak.
A Volvóban is a régiek tetszenek és a legújabbak. Egy új XC90 bármikor jöhetne.
"Én is az audit mondanám,viszont a kombisága miatt háttérbe szorul."
Ezt most úgy mondtad, mintha nem létezne sedan Audi A6.
#8
"Ha tényleg járatos lennél ott, akkor látnád, hogy egy 2 tagú családnak 4-5 autó áll az udvaron."
Hát tényleg járatos vagyok, 6 éve itt élek. Saját mérnök kolegáimról írok, akik ráadásul nem ex DDR-esek.
A járatosság nem azt jelenti hogy évete 2 szer jársz bajorországban. Igen van ilyen kolegám is amit írsz, de van olyan is aki renaulttal jár, asszonynak skoda jeti van, és ennyi. Nem érdeklik az autók. A daciás meg konkrétan 3 motort tart, meg mindenféle 30 feletti buszt, isettát, r4-et, de a fő autó ami relatív új (az is már 10 év) az a dacia.
Bírom amikor az emberek egyszer láttak németet Zalakaroson, és észt osztanak, mert ugye minden német egyforma szerintük.:D
"egész Európában első helyen áll az eladási listákon a Volkswagen nameg az említett háram márka."
Ez igazából semmit Sem jelent. Csak azt hogy jó a marketingje a VW-nak. Én a motorgyárban dolgoztam 2012-ben salzgitterben, és sok olyan megoldás van ami nem győzött meg. Azt hittem hogy na a BMW, vagy a Mercedes. Eddig öreg megbízható autóim voltak, de eljött az idő hogy valamit be kéne újítani, szóba került valami c-s merci. Azt hittem hogy megbízhatók, de 2 hete egy kolegámnak átugrott a lánc 127 Ezer km-nél. (megelőzván az okoskodást: nem, nem tekert az óra, újonnan vette szalonból)
Fel Volt háborodva hogy milyen gagyi hogy manapság 1 soros láncot raknak ami nem megy el annyit mint egy emberesebb szíj.
SZóval nem tudom mai autóból mit lehetne venni ami megbízható is. Mert mind "költséghatékonyan" akar gyártani.
E39-ig a BMW-ket is jónak tartottam, de a legújabbakra a szerelőm azt mondja, hogy a régiekkel ellenben nem hallani hogy ideje lenne cserélni a láncot, hanem szakad 160 ezernél, amikor csak 200 ezernél kellene cserélni.
"Ekkor jönne a Jaguar, mert presztízsben nagyobb és utána a Volvo"
A Jaguar nagyobb presztízsű mint az Audi?
Ugye ez csak vicc?
Attól, hogy kevesebb fut az utakon még nem jobb!
A Jaguar nem rég hozott ki pár új modellt amivel egyáltalán labdába próbál rúgni a konkurensei mellett, mert jó pár év alatt minőségre és megbízhatóságra a béka segge alá esett!
Ha nem hiszed...
Bár ezek az új modellek biztatóak, de amikor egy cikk így ér véget az mindent elmond:
"A Jaguar ezekben a napokban születik újjá. Nem kicsi a tét: ez nagyjából az utolsó esély."
Ez volt az offtopic része, utazáshoz meg szerintem teljesen mindegy mindhárom autó tudja amit kell, kellően kényelmes, kellően elegáns, kellően felszerelt, egy utasnak mi kell ennél több?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!