Stabilabb lesz tőle az autó, jobban fekszi az utat úgymond. Persze normális keretek közt van értelme, a porig ültetett, meg a negatív kerékdőléssel párosított változatok csak esztétikai "hasznot" nyújtanak.
2016. máj. 12. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
2/16 anonim válasza:
Mert jól néz ki, legalábbis a tulaj szerint. És nagyon jó fekvőrendőr-detektor, ha reccsen akkor átmentél egyen.
2016. máj. 12. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
3/16 anonim válasza:
Azt hiszi a tulaj, hogy jól néz ki tőle, de 99 százalékban szánalmas az eredmény. Pláne olyankor, ha csak nagyobb szpojlert kap a kocsi, közben meg magas marad.
2016. máj. 12. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
4/16 gnoomage válasza:
Általában leültetés alatt azt értik amikor menőségből szinte használhatatlanná ültetik a kocsikat. Haszna nem sok van ennek a módnak, normális keretek között pedig már írták mi a haszna. Ja, kátyú-detektornak is elmegy, hisz egy jó magyar úton percek alatt darabokra esik ;)
2016. máj. 12. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
5/16 anonim válasza:
Esztétikum, javítja a tapadást, javítja a kormányzást.
2016. máj. 12. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
6/16 anonim válasza:
Mert a gazdájának úgy tetszik. Pont.
Nem kell nagy okokat keresni.
2016. máj. 12. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
7/16 anonim válasza:
99%-ban mert gazdája szerint jaj de szép.
2016. máj. 12. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
8/16 anonim válasza:
Sokkal stabilabb, kb 20-25%-al, de ez nagy temónál sokkal jobban érződik, ha pl 130-140- el kell hirtelen sávot váltanod, nem fog "dőlni" a kocsi, hanem betapad.
Én jobban kedvelem ezt a sportos vonalat.
Hátránya, hogy könnyen lekoppan a kocsinak az eleje.
2016. máj. 12. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
9/16 anonim válasza:
Szerintem a fekezesen is javit.
En legalabbis ugy erzem: a paromnak es nekem tok ugyanolyan kocsink van, minden ugyanaz rajta, csak az ove egy evvel fiatalabb (es mas a szine;)
Az ove le van ultetve. Az enyem gyarilag magasan hordja a segget, a 4 ujjam befer a gumi es a sarvedo koze. Az ovenel csak 2 ujjam.
Ha az ovet vezetem es fekezni kell mindig olyan erzesem van hogy jobban/hamarabb megall a kocsi mint az enyem.
Tovabba amig az enyem athintazik kisebb akadalyokon, addig az ove atpattog, ami nem feltetlenul kenyelmesebb.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!