Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2001-2004 bmw320d, bmw318d,520...

2001-2004 bmw320d, bmw318d,520d,525d gépjárművekről mi a vélemény? Megbízhatóak vagy mind anyagi csőd?

Figyelt kérdés

Olyan ember válasza érdekelne, akinek volt már hasonló autója, esetleg a családban volt már, vagy szerelő az illető.

1 milliós kerettel rendelkezem, olyan autót keresek, ami tetszik és viszonylag keveset fogyaszt. (6-7 liter városban maximum).

Nem szeretnék nagyon öreg autót sem.

Kisebb távokat mennék vele, heti 4x 20-60 km-eket kb, oda vissza, de ezt főleg városok között illetve városban.


Azért esett a bmw-re a választásom, mert nagyon tetszik a karosszériája és 1 millió alatt nem találtam hasonló autót, ami tetszene. (Talán a h astra, D corsa, de azok picit drágábbak) (C vectra talán)


A legfontosabb szempont, hogy az autót valószínűleg egy évre venném csak. Lakásra gyűjtök, de munkahelyváltás miatt szükséges autót vennem.

Lehetőleg olyat vennék, ami megbízható és egy esetleges meghibásodás szerint nem kell ráköltenem a gatyámat. Az évben 2-3 50-80 ezres szervíz talán bele fér, de nem szeretném heti szinten szerelőnél hagyni az autót aki hiába javítja meg, széthullik ugyan az avgy valami más rajta pár héten belül.


Szóval mennyire megbízhatóak ezek a motorok? Illetve jóval drágábbak a bmw alkatrészei egy opeltől mondjuk? (Ezelőtt négyes golfom volt, 1.6 benzin, 150 ezerből rendbetettem a motort és 3 éven keresztül olaj+szűrő cserén kívül mást nem kapott!) egy bmw-vel is lehet így járni?


Melyik motort érdemes kerülni mindenképp? Vagy melyik amit ajánlott megvenni?

(Benzineset nem szeretnék, mert sportosabban szeretek vezetni, és dupla annyit enne szerintem, mint a dízel.)


Esetleg más autót tudtok javasolni?


Cél a spórolás, 1 év múlva is ki tudjam venni belőle a pénzem 80%-át legalább és legyen megbízható, jól nézzen ki!


Minden segítséget szívesen meghallgatok!

Köszönöm!


2016. máj. 11. 14:11
 1/8 A kérdező kommentje:

Az E46 tetszik a legjobban, ezeket nézegetem főleg. Miért van az, hogy ugyan azt a típust megtalálom 800 ezerért is, és az eladó rozsdamentesen hirdeti, hibátlan motorral, váltóval, felfüggesztéssel, de találok 2 millió felett is ugyan ilyet?

Képek alapján 1 millió alatt is 5-8 példányt találtam, amit érdemes lenne megnézni szerintem, persze, ha jó tapasztalatokat hallok a motorról tőletek!

2016. máj. 11. 14:38
 2/8 anonim ***** válasza:

Én nem felelek meg a kritériumoknak, ezért csak pár általános tényt írok le Neked.

1., egy ekkora autó sportosan vezetve nem fog megállni városban 6-7 literből.

2., Ezek már mind 10++ évesek, szóval minimum 200.000 km futás. Ettől még jók lehetnek, de ilyenkor már minden márkánál bármikor jöhet egy 2-3-400.000 Ft-os javítás(2T lendkerék, turbó, befecskendezés, nagynyomású pumpa). Mivel csak 1-évre kell, egy ilyen kiadás hatalmas bukta lenne.

Valami kis egyszerű benzinest vegyél, azon nem nagyon tudsz bukni szerintem!!

2016. máj. 11. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

Inkább a benzines változatát válasszam akkor? Ott kevesebb a hibalehetőség?

Ugyan ez a kasztni 320i-vel? 316-i ről azt olvastam nem éri meg megvenni, mert nem is megy és sokat is fogyaszt ennek ellenére, a 318i talán, de a 320-at érdemes.

Inkább lenyelem akkor a 12-13 literes fogyasztást, de akkor a szervízre szánt összeg maradjon meg.

(Maximum 200-300 ezret szeretnék bukni rajta, többet semmiképp) persze ebben nincs benne az új gumi, az üzemanyag meg a papírmunkák.

2016. máj. 11. 14:54
 4/8 Osynho ***** válasza:

Ha jót veszel, nem valószínű, hogy sokat kell költeni rá. Ha sz.rt, akkor előfordulhat. Azért 1 misi alatt szép állapotú, nem öreg e46-ot elég ritka találni. :D


Mindenképpen nézesd át, mielőtt megvennéd, gépre kell dugni, felemelni, stb.


Benzinesnél is előjöhetnek dolgok a futóműben, fékekkel, karosszériával (bár ezt 1 évre tervezve lehet. hogy lesz.rod :D). Szeret lepotyogni a főtengely ékszíjtárcsa, a központi zár is öregszik, ablakemelő szerkezet is fárad, ülésfoglaltságjelző hiba tipikus még. Dízelnél az említett injektorok szétmehetnek, de hozzáértő segít ebben is, turbó ne sípoljon melegen, mint egy kismalac, kettőstömegű ne rázza szét a karosszériát leállításkor, ne csattogjon, kuplung benyomásakor ne rezegjen. Ilyen idős korban az az izzítógyertyák + izzításvezérlő is meghibásodhat. Kartergázszűrőt érdemes azonnal cserélni, a szokásos dolgokkal együtt.Ha jót veszel, nem valószínű, hogy sokat kell költeni rá. Ha sz.rt, akkor előfordulhat. Azért 1 misi alatt szép állapotú, nem öreg e46-ot elég ritka találni. :D


Mindenképpen nézesd át, mielőtt megvennéd, gépre kell dugni, felemelni, stb.


Benzinesnél is előjöhetnek dolgok a futóműben, fékekkel, karosszériával (bár ezt 1 évre tervezve lehet. hogy lesz.rod :D). Szeret lepotyogni a főtengely ékszíjtárcsa, a központi zár is öregszik, ablakemelő szerkezet is fárad, ülésfoglaltságjelző hiba tipikus még. Dízelnél az említett injektorok szétmehetnek, de hozzáértő segít ebben is, turbó ne sípoljon melegen, mint egy kismalac, kettőstömegű ne rázza szét a karosszériát leállításkor, ne csattogjon, kuplung benyomásakor ne rezegjen. Ilyen idős korban az az izzítógyertyák + izzításvezérlő is meghibásodhat. Kartergázszűrőt érdemes azonnal cserélni, a szokásos dolgokkal együtt.


20i alatt ne vegyél benzinest szerintem, abból is inkább az erősebb 170le-s 2.2-es a normális erejű. Mondjuk ezek meg szeretik enni az olajat. A 150le-s 20D elég jó erőben van, nyilván dízel hangú és nem a szép selymes 6 hengeres éneklést adja elő. :D

2016. máj. 11. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 Osynho ***** válasza:
He, 2x ment, bocsi. :D
2016. máj. 11. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
58%

Bocs de nem neked való autó. Minden tipikus dolgot felsoroltál amire azt lehet mondani hogy ne vegyél ilyen autót:


1 milliós keret van rá: Azért csak egy kalap szart kapsz ilyen autóból. 1 millió alatti darabokat csak azért lehet kapni mert a nepperek sokat hordtak be belőlük a német roncstelepekről arra számítva hogy a márkajelzésért cserébe az emberek elnézik azt hogy roncsok. Ezzel átvertek sok embert de működött a biznisz.

1.5 milliótól fölfelé nézegessed ezeket az autókat mert ott kezdődnek a nem szarok. De annyid meg nincs.


Alacsony fogyasztása és fenntartási költségek legyenek és spórolás: A majom és a banán történetét biztos hallottad már. Nincs pénzed banánra ezért ne vegyél majmot.


1 évre akarod venni: Ezeket nehéz eladni. Mert úgyis mindenki külföldről vesz ilyen autót és ezért a hazai használt autód nem fog kelleni senkinek. Legfeljebb negyed áron lesz érdeklődőd de akkor 1 év alatt bukod az ár háromnegyedét, 750.000 forintot.


A tanácsom, hogy ennyi időre vegyél egy megkímélt és olcsó Suzukit. Olcsó. Alacsony fenntartás. Könnyű eladni mert a Suzuki az egyetlen olyan autó amiből inkább az országon belül keresgélnek az emberek. Nem fogsz rajta bukni.

Ne legyél hülye. De úgyis tudom hogy az leszel és 1 hét múlva itt újságolod majd hogy olyan faja beemert vettél 999.999 forintért hogy megszólal. Aztán ott állsz majd a lerobbant sok százezret futott szerencsétlen párával és videót készítesz majd arról hogy jajgatsz és hogy ingyen odaadnád egy Suzukiért.


A neppereknek meg üzenem hogy senkinek nem kellenek a lefingott szar visszatekert órás polírozott bmwk amiket olcsón hoznak be egy bontóból. Rohandjon rátok az összes átverős roncsautótok a murvás kereskedésetekben.

Mert már egyre több embernek jött meg az esze és ha van rá pénze csak akkor vesz ilyet de akkor már drágábban egy tényleg jót.

Szoktam segíteni autókat behozni de már mi is megválogatjuk milyen autót hozunk el és ami kicsit is rossz azt ott hagyjuk a németeknél.

2016. máj. 11. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
36%

Ja amúgy azt magadtól is tudnod kellene hogy ha egy autó 800.000 forintért is van és 2.000.000 forintért is akkor általában a 800.000 forintos a legszarabb, a 2.000.000 forintos a legjobb.

Ha valaki már elfogadható állapotút akar venni annak a közepétől felfelé kell nézegetnie ami azt jelenti hogy itt 1.4 - 1.5 millió forinttól fölfelé.

Nézd meg a német oldalakat is. Ott is hasonlóan drágák ugyanezekből a jobbak.


Mindenki úgy hirdeti az autóját hogy rozsdamentes és hibátlan. Még a legolcsóbb szart is. Különben ki nézné meg? Gondolkozz már.

2016. máj. 11. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Ezekből már ennyi idősen azért elég sok szerense is kell a normális darabhoz.
2016. máj. 11. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!