Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Geometria leragadás lehet a baj?

Geometria leragadás lehet a baj?

Figyelt kérdés

Seat Leon 1.9tdi 2002 évjárat ( asv ) 4. Fokozatban 60-ról 100-ig gyorsítás után betorpan az autó és átvált szívó dízelbe.. 2. Be nem csinálja.. Ma 2x is megnéztem ugyan ott tilt le. Ujraindítás után szépen megy. Geometria leragadás lehet? Egyéb lehetőségek? Hétvégén lesz gépre rakva.

Füst nincs..

Lehetőleg az írjon, aki ért hozzá, vagy volt már hasonló problémája.



2016. máj. 10. 17:44
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Vagy vákuum, valahol elszökik a levegő.
2016. máj. 10. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Tipikus 1.9 TDI probléma, a kérdésben a válasz.
2016. máj. 10. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Hétvégéig akkor már csak kibírja valahogy.
2016. máj. 10. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat, ha megoldódott a probléma leírom mi volt a baja :)
2016. máj. 11. 08:21
 5/5 anonim ***** válasza:
38%
Sztem lekormolódott a geometria és túl tölt a turbó, majd a map szenzor betilt. A map szenzor 4-5 másodpercig tolerálja a túltöltést, ezért másodikban nem tilt, mert mire kiépül a nyomás már elváltod. Mérjetek töltőnyomást. Ne rúgd neki, mert elgörbülhet vagy eltörhet a turbó tengelye. De lehet vákuum gond is. 2db vákuum szelep vezérli a turbót. Csatlakozásoknál csöveknél szívhat levegőt.
2016. máj. 12. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!