10 éves 160 ezer kilóméteres autó lehet hogy tekert az évi 16 ezer kilóméter, szervizkönyvet hamisitanak, tehát érdemes felkeresni azt a szervizt ahol előtte szervizelték, lehet soha nem halottak róla. Azt nem irom szivesen hogy pl. francia autókat kerüld, mert a legjobb és megbizhatóbb német, vagy japán, vagy angol stb.. autót is lehet 10 évig ugy hajtani hogy ugy lepusztul hogy szivni fogsz vele . Amit kerülnék de nem törvényszerű a ford tdci motorjai, mert sok volt a céges kocsi, sok a tekert órájú, aki céges kocsinak használja nem nézi hogy 2 perc télen hogy melegedjen lehet padlógázzal elindult. Másik ami osmeretségi körömbe szivást okozott a passat VI 2.0 diesele, eléggé hirhedt az a motor, mondjuk sok van belőle, nyilván valóan többet szervizelnek belőle, de bizony van hogy 150 ezer km-nél motor cserés.
itt egy kis segitség, de ez csak a motor, pl mazdáknál rozsdára figyelni kell.
Nem tudom mennyi a keret, egyébként egy idő után minden dieselre költeni, én bevállalnék egy 2007-2009 közötti ( ez 8-10 éves autó durván) 1,6 crdi kia ceedet, ami itthoni, letudom informálni az előéletét és max 150 ezer km-el annyit még tuti elmegy. Esetleg egy hyundai sonatat is szintén 2,0 crdi motorral.
Régebbi passat 5-öt, azok elég megbizhatóak mondjuk igy. Esetleg opel ami nekem személy szerint szimpatikus dieselbe. De használtan mindenbe van kockázat.
és kit érdekel, hogy 190 van benne, olcsóbban javítja a szerelő, ha kevesebbet mutat az óra, vagy mi? és honnan tudod, hogy nem 390? mert azt mondták? még mindig állapotot veszünk, nem km-t vagy évjáratot...
ha ezt sikerül megjegyezni, talán a következővel nem fogsz rákefélni, de amíg csak az évekkel, meg a km-ekkel dobálózol, csak az nem ver át, aki nem akar...
Persze, vettem is, ráadásul idősebb volt már akkor, és beletekertem még 100 ezer km-t, majd hibátlanul eladtam. Legnagyobb beavatkozás az olajcsere volt. Legjobb autóm volt az eddigi 15 közül, pedig volt/van már fiatalabb is :)
És nem olyan rizikós ám a dízel autó, mint ahogy mondják, sőt. A sok benzinfan úgy kalkulál, hogy a dízel 100% hogy elromlik rajta minden, a benzinesnél pedig soha semmi... Na a vicces az, hogy ez nálam pont fordítva volt, a benzinesre kellett költsek egy csomót, cserébe zabált is. Míg a dízelnél ha el is romlik valami drágább cucc, töbszörösen behozza a fogyasztáson, illetve nálam nagyon számít az is, hogy sokkal kellemesebb számomra vezetni a dízel autót (nagy nyomaték, kellemes karakter, stb).
Állapottól függ.
Dízelt használok én is, a sok rémhír alapján már rég el keleltt volna romlania és a gatyámat ráköltenem, de valahogy nem akar. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!