Renault thalia 1.4 rt 2001-es Menet kozben lefullad, miert?
Az üzemanyag mennyisége a tankban átvert,az m1,ugyanannyit kever be.
Hűtéssel lehet gixer,menet közben ugyebár van adagolás és fordulat ,illetve önlendület,ilyenkor ha van bejuttatott keverék és szikra akkor megy,ilyenkor menetszél is erős,hűt még ha nem is ér sokat egy hibás rendszerbe,pirosnál pedig 800-1000 között megy a motor,nincs menetszél ,letilthat a rendszer ha észleli h gáz van.
Legalább is ha csak "kánikulában" tapasztalod x távon ahol már 100 hogy bemelegedett és akár túl is akkor itt kezdenék tanakodni.
A Thalia (de gyanítom, hogy más se) nem fog letiltani meleg miatt. ha melege van először a ventilátor kapcsol be, így nem tud túlmelegedni.
Én két dolgot néznék meg először:
1.) Az üzemanyag tartály szellőzőjét, mert be szokott rohadni és nem tud szellőzni a tank, így vákum keletkezik hosszabb használat után a tankban, és romlik az üzemanyag ellátás, főként kevés üzemanyag esetén. Ha 30-50 km után letekered a tanksapkát, és hallod a szusszanást, akkor lhet tisztogatni a szelepet, vagy fúrsz egy 3mm-es lyukat a tanksapkára, mint én.
2.) Az injektorsor végén van egy túlnyomás szelep, az esetleg túlmelegedhet, és korán nyit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!