Audi/VW 2.5 tdi motortól miért félnek annyira?
Én mindenképp lebeszélnélek a V6 TDI-ről, elég hisztis motor, méltatlan a soros 5 hengeres elődjéhez. Még az is jobb megoldás ha kicsit felhúzatod az (egyébként sem gyenge 1.9 tdi
Böven elég lesz az 1.9-es. Ez a 2.5 V6 TDI a vw konszern legrosszabbul sikerült dizelmotorja, 250-300e km után gyakorlatilag bármikor megállhat .A vezérmütengely gyenge,elnyalja a szelephimba,elmászik a vezérlés és, esetleg belever a szelep a dugattyúba.
Ha az előző tulaj/tulajok maximalissan idafigyrltek a karbantartasra max , akkor vallalnam be,de az szinte követhetetlen sajnos !
Használd a keresőt, legalább 28-szor kivesézték itt ezt a motort, de írt róla a totsalcar is.
Mint írták a vezérlésben problémák vannak,az adagolója hulladék, az előéletük ismeretlen.. finoman fogalmazva is betegágy.
A 2.5 PDTDI-t úgy tudom csak a Transporterbe szerelték.
Audi A6 2.5 V6 180le tulajdonos voltam. Újonnan vettem 2003 ban.
2012 ben adtam el mert valami modernebbet szerettem volna de még ment ! A kopó alkatrészeken kívűl nem volt benne semmi sem cserélve.
Amikor eladtam volt benne 680.000+ kilóméter semmi baja nem volt, ne ítéljetek az internetről hanem tulajdonosoktól kérdezzetek tapasztalatokat. Az eddig legjobb motor amivel találkoztam sosem hagyott cserben.
"Audi A6 2.5 V6 180le tulajdonos voltam. Újonnan vettem 2003 ban."
A V6 TDI problémák leginkább a 2003/6 előtti 150 és 163 lovas A-val kezdődő motorkódú egységek a problémásak. A 180 lovas a legzsebbenyúlósabb vezérlés és hengerfej gondokat megúszta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!