A trilex tárcsa már elavultnak számít?
Régi ikarusokon, még a 200-as szérián is, felbukkan a trilex tárcsa. Úgy tudom hogy trilex tárcsás felnire belső gumi is kell. Tehát nem lehet belső nélküli gumit rátenni. Ez az egyik hátránya. Milyen hátrányai vannak még ? Az egyik előnye hogy a gumiköpeny könnyen levehető. Milyen előnyei vannak ezen kívül még ?
Itt vannak képek trilex tárcsás ikarusokról:
"Az egyik előnye hogy a gumiköpeny könnyen levehető."
Az volt az egyik előnye,úgy 1981-ben.
Ma egy sima felnire feldobnak egy gumit és márkától és használattól függően elmegy 150-300 000km-t egy buszon. Minden nagyobb településen van gumiszerviz, egy teher-, buszszerelés ~fél óra.
Annyi előnye volt a trilexnek, hogy te magad két szerelő vassal útszélen is meg tudtad tuningolni. Ma már ez nem szempont, az utak és a gumik is nagyságrenddel jobb minőségűek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!