Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lehet a baj? Aki megmondja...

Mi lehet a baj? Aki megmondja kap egy pacsit. Bővebben lent.

Figyelt kérdés

Sziasztok! Utolsó mentsváramként írok ide... Van egy Honda Pax robogóm kb a '80-as években készülhetett. kb 10 éve vettük.Nem igazán volt használatban. Tavaly elötti nyáron nem akart indulni, így hát kicsit felújítottam, ki/letisztítottam. Teljesen pöccre indult minden frankó. Pár napja mentem vele és kilyukadt a levegőszűrő csonk, mert hozzáért a kerékhez és abban a pillanatban mintha motorfék lenne és nem indult. azóta meg lett tisztítva a karburátor majd a 40-edik rúgásra beindult, majd még egy párszor be tudtam indítani, de azóta semmi. Már az egész motrot szétszedtem, kitisztítottam mindent de semmi. hiába rugdosom nem jó.


Azóta:


Karburátort kitisztítottam, igen ALAPOSAN.

Szikra van.

Kompresszió van.

Membrán is jó.

igen benzin van, olaj van, a kulcs el van forgatva... -.-

Levegőszűrő most nincs rajta, de elvileg az nélkül is be kellene indulnia.

Én a szivatóra gyanakszom, de nem tudom hogy mik lehetnek a rossz szivató tünetei.


Hiába rugdosom csak hörög meg röfög de nem puffog... Még csak jelét sem látom, hogy be akarna indulni. Hidegindítóval elkezd puffogni de nem tart tovább 2 -mp-nél. Benzincsövek nincsenek eldugulva ugyanis a karbiba jut benzin. Valaki help!



2016. ápr. 18. 20:31
 1/9 anonim ***** válasza:
25%
A levegőszűrő csonkot ami kilyukadt csináld meg vagy cseréld le újra és elvileg jó lesz.
2016. ápr. 18. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Falsot szív....
2016. ápr. 18. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Nemtudom mennyire kivehető az írásomból, de amikor nem indult utána a sokadik rúgásra beindult, majd még egy párszor és akkor sem volt rajta légszűrő. légszűrő nélkül elméletileg be kellene indulnia, vagy javítson ki valaki ha tévedek.
2016. ápr. 18. 20:59
 4/9 anonim ***** válasza:
0%

"kilyukadt a levegőszűrő csonk, mert hozzáért a kerékhez és abban a pillanatban mintha motorfék lenne és nem indult"


Kérdésedben a válasz. Ha valaminek a hatására azonnal fellép egy probléma, miért kezdesz teljesen másra gyanakodni? Javítsd meg a légszűrőházat.

2016. ápr. 19. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
Mert mint írtam később levettuk a levegoszuro csonkot es beindult. Máig nem akart beindulni. Ugyan be indult de csak kemeny rugdosasra es a gázkar rangatasra. Elkezdett felpörögni, ahogy húztam a gazt majd elengedtem es egy 10 mp-ig mintha alapjáraton lenne azután pedig szep lassan kifogy a szufla es leáll... Ha húzom a gazt tovább akkor pörög... Ezután megcsináltam a legszurot de ugyanez. Felpörög aztan ha nincs gaz akkor leáll. Tehát nem a légszűrő volt a ludas.
2016. ápr. 19. 14:18
 6/9 anonim ***** válasza:
0%

A légszűrőnek van egy bizonyos folytása, kell is lennie, mert így alakul ki egy pici vákuum a karbi előtt és így tud a főfuvi megfelelő mennyiségű benyát felkapni.

Mivel kilyukadt az összekötő cső, lecsökkent a vákuum, mert falsot szívott, elszegényedett a keverék és megragadt a dugó. Az volt az a motorfék szerű megállás.

A dugó anyag felkenődött a hengerfalra rosszabb esteben, ami hirtelen felkeményedett és adott a gyűrűnek. Vagy a gyűrű beragadt tőle a gyűrűhoronyba, ami kompressziócsökkenést okoz. Lehet nem veszed észre a kompressziócsökkenést, csak nyomásmérőn látnád.

Szét kell húzni a hengert és leellenőrizni.

2016. ápr. 19. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
0%
A szívató ha rossz, akkor folyamatosan nyitva van. mivel az úgy működik hogy egy kis fűtőbetét megfűti a benne lévő patront és kitolja a szelepszárat és teljesen lezárj a a szívatófúvókat. Le tudod ellenőrizni, kiveszed és megmelegíted, hajszárítóval, vagy kötsz rá direkt 12 voltot és látni fogod ahogy kitolja vagy 5mm rel a közepét.
2016. ápr. 19. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
Utolsó: köszönöm! Bár a dugattyú és a hengerfej eléggé dzsuvás volt, rászáradt szmötyi de azokat letisztítottuk, leszedtem a hengert is, a dugattyút megtisztítottam. mondhatni teljesen tiszta. beindulni nehezen, de beindul. elkezd járni a motor, nem mondom hogy szépen mert azért eléggé nem szép amikor kap egy gázfröccsött és elkezdi felpörgetni majd gondol egyet és meghanyatlik (értsd leáll). nincs stabil alapjárat, csak ha rugdosásnál húzogatom. na akkor elkezd pörögni majd ha elengedem akkor tart egy stabil de erős alapjáratot, majd 8-10 másodperc múlva elkezd lefulladozni és olyankor már hiába engedek neki gázt nem reagál rá. egyszerűen a rossz karburátor beállításra tippelek, mert azóta már lett rajta csavarva az alapjárati és a melléklevegő csavar is. de hiába tekerem ki 2 fordulatot a levegőcsavart és állítom mellé az alapjáratot, egyszerűen sehogy sem jó. Holnap megvizsgálom a szivatót aztán meglátjuk.
2016. ápr. 20. 01:13
 9/9 A kérdező kommentje:
A szívató tökéletes. En mar nem is tudom hogy mi lehet a baj vele
2016. ápr. 20. 12:27

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!