Miről árulkodik, ha a váltó szoknya totál szét van kopva?
Gyönyörű a kiszemelt autó belső tere, minden klappol, minden csillog villog, a bőr kárpit tökéletes állapotban van, "állítólag" 130.000km, 2003-as autó
Cabrio astra g.
A váltószoknya kopása egyetlen egy dolgot árul el. Gagyi anyagból van a váltószoknya.
Az autó általános állapotát nem tükrözi.
A g astráknál álltalában a kormányon a duda gombja szokott kilyakadni ,kikopni, 10 ezer fortinból csinálható egyébként. A váltó szoknyának 130 ezer kilóméternél nem kéne úgy szét lennie, gyanús a dolog, mert ha adtak arra, hogy pl. a kormányt megcsinálják, mert amit irtam az 250 ezer km-nél előjön, akkor a váltó szoknyára is adtak volna. Tehát lehet mégse tekert igy nézve, nézd meg a többi dolgot, pedálon van e kopás, az ajtónál a kilincsnél , miylen állapotba van a vezető oldali ülés, 300 ezer kilóméteres g astra van a családba, tudom hogy néz ki egy olyan, kiszakadt ülés, kopott pedálok stb... de a váltó szoknyaval nincs probléma...
Esetleg próbálj utana nézni hogy nem a tipus hiba ez a kabrioknál..
Tanuljátok már meg, hogy a belső kopásokból nem lehet megállapítani a kilómétert.
A váltószoknyára pedig annyit, hogy apám 0 kilóméteresen vásárolt Renaultjában 20 ezer km-nél kellett cserélni a váltószoknyát, mert kiszakadt és nem lehetett vissza sem tenni.
De az egy Renault...
G Astraban igenis a váltószoknya egy kritikus pont, aztán a duda (miénkben 300+ km van, váltószoknya már volt cserélve, dudagomb nem)
Mivel ugyan a cucc a cabrioban is mint a többiben ezért ilyen. A coupe/cabrio ülése más, ott nagyobbak az oldaltámaszok, azt érdemes ellenőrizni.
Viszont ha az ülés és a duda újszerű, akkor el kell gondolkozni azon, hogy törött volt-e a kocsi, mert a légzsákok miatt simán lehet eltérés ilyen téren is.
Hogy gyenge anyag. Általában a bőr is műbőr szokott lenni, új autón is hamar megtörik, vagy kopik.
Ugyanez a pedálgombok és egyéb, ezek sok kmres autókon ha újszerűek akkor már cserélve voltak.
Bennem inkább az szokott gyanakvást kelteni ha minden újszerű. Ha a fényezés is szinte új semmi karc vagy fénytörés akkor az újra volt festve valamiért.
Jó hogy nem már újszerű autót akarsz használtan. Nem veszekedni akarok de azért nem 4-5 milliós az az autó, hanem csak 1 - 1.5 millió, mert használt.
A kmnek utánaérdeklődhetsz az okmányirodában, megnézheted a szervizkönyvet is hol volt szervizelve azelőtt és hívhatod a szervizt is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!