Mennyi lovat tudok elerni ezzel?
Szerintem még a gyári 90 lóerőre se fog visszajönni.
Sport szűrőt hanyagold, a kipufogórendszer megépítése után vidd el valami jobb helyre chipet íratni, akkor lesz belőle mondjuk 100 körül
Azért hanyagold, mert felesleges pénzkidobás. A sport betét szűrő semmit sem ér, a gyári légszűrőház helyére rakott direktszűrőnek meg az a baja, hogy meleg levegőt szív (az is csak a gyári légszűrőház kiiktatása miatt lenne jobb, de a meleg levegő szívás miatt ezt az előnyt is elveszti...).
Itt már alaposan kifejtettem a témát, #8-as hozzászólás (érdemes a belinkelt cikkeket végigolvasni!):
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__741..
Egyrészt amit az előző válaszoló ír, másrészt. Azért lenne jobb, mert több levegőt ereszt át, ami azt jelenti kevésbé szűr, tehát megy be több por, szemét stb, ami nem a motorba való, ezért nem igazán éri meg rövidíteni a motor élettartamát a nulla teljesítménynövelésért.
az megint más kérdés, ha befelé áramló útját könnyítik meg. Nem tudom Honda-nál iylet lehet, de opelnál pl vannak a dbilas szívósorok, vagy éppen Astra G-be Vectra C légszűrőházat és egyéb szívó oldali elemeket szoktak rakni
Ezzel sokat nem érsz el, csak belépsz a tipikus kuvikosok táborába.
Nézd emg ezt pl. Lehet igényesen is csinálni.
Szívó benzinnel nem lehet csodát tenni.
Vegyél vele egy VTI motort inkább
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!