Minden Pannonia motorkerékpárnak a motorblokkja hátrafele forog?
"Az üzenet témája: Pannonia motorblokk
Az üzenet szövege: Köszönöm a választ az lenne még a kérdésem, hogy mennyire nagy probléma az ha egy pannonia lendítőkerék+alaplap fent van egy csepelen ugye az előre forog. Megszakító szempontjából ez mennyire probléma gondolok itt a nyitásra meg a zárásra."
Picit fura lesz a működése, mert ha megnézed, akkor a "bütyök" meredeken nyit, és hosszan zár. Macerásabb lesz előgyújtást állítani.
A motorblokk - jó esetben - nem forog. :-)
Az egyhengeres Pannóniákon eleinte fogaskerekes primerhajtás volt, mint a 250-es Csepeleken, később váltottak láncosra. A fogaskerekes primerhajtásnál előrefelé forog a főtengely, a láncosnál hátra. Ha jól emlékszem, a TL gyártásának elején volt néhány fogaskerekes motorblokk, a típus gyártása során álltak át a láncos hajtásra, ezt nyúzták utána még vagy két évtizedig, amíg mentek az egyhengeresek. Tehát fogaskerekes primerhajtást nem sűrűn látsz egyhengeres blokkon.
A kéthengeresek primerhajtása végig fogaskerekes volt, azoknál a főtengely mindig előrefelé forog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!