Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan tudom megállapítani...

Hogyan tudom megállapítani simson sokat kap vagy kevesell?

Figyelt kérdés

adott egy s51-es simson 90/6-os hengerrel, 21-es dellorto versenykarburátorral, tirisztoros gyújtással (az elektronika robogó CDI és hozzávaló trafó, de a gyárival sem jobb a helyzet), módosított légszűrőházzal (szivacsszűrő van benne).

az volna vele a probléma, hogy nem tudom beállítani a karburátort, mivel nem tudom eldönteni, hogy sokall-e vagy kevesell.


tünetek:

ha 90-es főfúvóka van benne akkor ömlik a benzin a kipufogócsonkból de kipörög 8 ezerig úgy ahogy,

ha 85-öst teszek bele nagyjából jobban pörög és már nem nyom ki annyi benzint,

ha 80-ast valamivel jobb, már nem ömlik belőle a benzin de még most sem bír kipörögni csak 8 ezerig, de ha játszok a gázzal és elkapja akkor elpörög 10 ezerig is.

ha ráhúzom a gázt kicsit hörögve pörög fel alapjáratról.

ha elzárom a benzint és hagyom, hogy kiürüljön a vagy félig karbiból az anyag és ráhúzom a szívatót akkor pörög mint állat 10-13 ezret vígan, amíg ki nem űrül a benzin az úszóházból.

a súbertűn végigpróbáltam mind a 4 rovátkát, sehogy se jó,

régi szoci PAL gyertya van benne ami most volt használva először

Mi okozhatja ezeket a tüneteket, rosszul volna belőve az úszószint vagy még mindig sok benzint kapna és kevés levegőt vagy a gyertya szívathat?



2016. ápr. 4. 01:42
 1/6 anonim ***** válasza:
Kezd a gyertyacserével, régi gyertya...
2016. ápr. 4. 02:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
71%
Ha elszegényíted a keveréket, akkor meg fog nőni az égési csúcshőmérséklet, és a régi gyertya el fog cseppenni :) Amúgy a leírásod alapján bizony úszószint környékén is lehet a hiba, vagy lyukas az úszó.
2016. ápr. 4. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
71%
Először is nem tudom milyen hőértékű az a PAL gyertya, de vedd azt ki és tedd el emlékbe az egykori Csehszlovákiáról. Vegyél egy NGK B9HS-t és azt tedd bele. Érzésre kicsinek tűnik 21-es karbiba 90-es fúvóka, de kezdd ezzel kísérletezést. (A benzinszint nagyon pontosan legyen beállítva!) Menj így tempósan pár kilométert már bemelegedett motorral, gyakran adj teljes gázt, majd vedd ki a gyertyát és nézd meg hogy mit mutat. Nem írom tovább mert találsz erről írásokat a neten hogy hogy mikor mit kell állítani.
2016. ápr. 4. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
29%

csak szólok, hogy a szimó soha nem fog pörögni nyolcezer fölött...esetleg lefelé hátszéllel..

volt egy 50-es krómhengeres Steyr-Puch-om,az pörgött csutkagázon nyolcezret, de akkor már fütyült..


13-at modellmotor pörög...talán...

2016. ápr. 4. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
köszönöm a válaszokat, hétvége fele neki is állok foglalkozni vele
2016. ápr. 4. 16:10
 6/6 A kérdező kommentje:

sikerült megoldanom a problémát a CDI volt a bűnös, visszaraktam a gyári tirisztort szépen megyen vele

a karbiba maradt a 90-es fúvóka de úgy nézz ki, hogy sok lesz neki mivel a tű teljesen legalulra állítva és akkor jó


a kipufogóból mennyire szabad köpködnie az olajat?

2016. ápr. 15. 18:43

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!