Milyen (a nemzetközihez képest) a belföldi kamionozás?
Figyelt kérdés
Elmentem 1 céghez, 3 hetet betanultam nemzetköziben, és most a következő túra 1 hét múlva lenne, de kitalálták hogy menjek már el addig belföldezni 3-4 napra. Nem is gond, mert amúgy se akartam sokat ülni itthon, de ez más, fogalmam sincs hogy mennek a dolgok, mennyire nehéz, hajtós-e, stb... a nemzetközi se 1 matyóhímzés, de ott legalább van vezetési idő, itthon meg úgy hallottam eléggé túlhajtanak, és néha még túl is vezettetnek. Hogy is van ez pontosan?2016. ápr. 1. 19:51
1/3 anonim válasza:
A túlhajtás, túlvezetés miatt aggódsz.
Ne hagyd, ne csináld.
Fontos, hogy már az első alkalommal (ha ezzel próbálkoznak) világossá tedd, hogy te nem fogod/veled nem lehet.
Ha egyszer engedsz legközelebb is megpróbálják.
Sőt, ha menet közben hívnak telefonon ne vedd fel.
Ha majd megállsz visszahívod. Küldjenek sms-t, emailt és ha alaklmad lesz válaszolsz, hogy vetted.
Az elején dől el vagyis te alakítod ki, hogy hogy fognak veled viselkedni.
Ismered a szabályt. Akivel lehet azzal megteszik.
Akivel nem lehet azzal nem.
2/3 anonim válasza:
Na meg a fizu is sokkal ekvesebb.
3/3 szántóvető válasza:
kíváncsi vagyok hogy az 1-es válaszolót miért pontozták le.(a telefont nem árt felvenni,de ez részletkérdés.)
már akkor illik megemlíteni a szabályos munkavégzéshez való ragaszkodást mikor mész felvételizni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!