Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 9 éves 1.6-os benzines Audi...

9 éves 1.6-os benzines Audi a4-esem, kb 1500-2000 km-ként egy liter olajat eszik. Egy helyen áll, nincs alatta olajfolt és a kipufogójából sem jön jellegzetes kék füst. Ez mennyire általános?

Figyelt kérdés
Olvastam, hogy a vw autóknál ez általános, de azért jobb lenne mások véleményét is olvasni. Egyébként 5W-40-es olajat teszek bele.

2016. márc. 31. 14:37
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
55%
Tömítéseket, szimeringeket, gyűrűket kell cserélni. Ez benne van sajnos, sokaknak előjön ez.
2016. márc. 31. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
És ez nagyságrendileg mennyibe fog kerülni?
2016. márc. 31. 14:42
 3/12 anonim ***** válasza:
15%
Megeszi az olajat. Sajnos a német autókról lehet ezt elmondani. A Skodákról is ilyeneket lehet hallani. Na meg persze a Vw-ről is.
2016. márc. 31. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
44%
Hát jó kérdés, én olyan 50-70eFt-ra saccolnék.
2016. márc. 31. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
18%
Semmit ne csinálj vele! A wv konszernes mitoroknál ez általános jelenség. Ennyi olajfog,asztás a gyárilag mért tűrésbe is belefér.
2016. márc. 31. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
0%
bírom ezt, hogy már minden német kocsi alapból zabálja az olajat. Kérdező semmi, extra, szét van kopva a motorod valószínűleg. Ha hengerfejes tüneteket nem produkál, nincs alatta folt, akkor meg kell generálozni
2016. márc. 31. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

mielőtt még szétrobbantanád a motort, nem ártana megnézetni a kartergáz szűrőt / olaj lecsapatót, mert mondanak itt okosságokat, de egy 2007-es benzines autó még nem valószínű, hogy 15x ment el a holdig és vissza, szóval nehéz elképzelni róla, hogy gyűrűzni kéne...


a szelepszár szimeringek cseréje se 2 forint, viszont lényegesen kisebb és olcsóbb munka, mint a gyűrűzés

2016. márc. 31. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
Én meg bírom ezeket a gyári tűrésbe még belefér féle megjegyzéseket.Ez a gyári tűrés általában 1000km/1L.Ez azért van így hogy az új autónál ne nagyon tudjanak reklamálni a magas olaj fogyasztás miatt gari időn belül.Ez már sztem extrém olajfogyasztás,de van akinek nem.A gyártónak sem az,mert ha ezt nem lépi túl a motor és a gari lejár,akkor saját költségre javítathatod,még gari időn belül is.Ha elfogy már annyi olaj az olaj cseréig ,mint ami a gyárilag előírt 1x-ri töltő mennyiség a motorba ,ott már baj van.Kellene 1 sűrítési végnyomás mérés,ha ez jó értéket ad,akkor már a nagyobb költséget kilehet lőni legtöbb esetben.Ekkor általában már lehet a hengerfej,ott is a szelepszár szimering.Ennél az anyag ár nokedli,de a munkadíj az már sokkal több,de ez nagyságrendekkel kevesebb, min egy komplett motor felújítás.Vidd el egy megbízható szerelőhöz, és az majd a vizsgálatok után elmond mindent.
2016. márc. 31. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
8-as vgyok.Sztem ennek az olajfogyasztásnak a fele is valamilyen motor ,vagy tömítettségi hibára utal már.
2016. márc. 31. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
3 VW konszern autó van a családban, egyik sem eszi az olajat. Azért nem kell általánosítani.
2016. márc. 31. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!