Az 5. generációs BMW 3 "kicsi"?
Szoktam figyelni a parkolóban, ezek a BMW-k, mintha olyan kicsik lennének.
Valószínűleg, a formavilága optikailag kicsinyítheti.
Mellette, egy B6 Passat jóval pufibbnak, nagyobbnak néz ki.
A Passat sokkal nagyobb mint a 3-mas BMW, és tágasabb is, de nem is egy kategória.
Amúgy az E90-re gondolsz, ugye? Az tényleg kicsinek TŰNIK még egy A4 mellett is, pedig nem kisebb semmivel. Optikai csalódás, úgy van megrajzolva az autó, hogy szűknek tűnik.
Abban azért megegyezhetünk, hogy az A4 nagyobb, mint az A3 ugye? Az A3 pedig a Golf alapjaira épített prémium autó. A Golfnál nagyobb a Passat, az A3-nál nagyobb az A4. Hogy nagyobb egy más vásárlói rétegnek szánta autó egy másiknál (egy kategórián belül), az nem értem miért meglepő. Azonos kategórián belül sem egyforma méretűek az autók. Aki A4-es Audit vesz, nem feltétlenül a hangár méretű belsőt keresi. Sőt, direkt a nagyobb modellek felé pozícionálja a gyártó. A Skoda legnagyobb selling point-ja a mérete. A VW konszernen belül a józan döntés, a családosok autója. Nagyobb, mint az egy kasztba tartozó társai. Egy Thalianak akkora a csomagtartója, mint egy felső kategóriás modellé, mégsem nagy autó. Egy X6 hátsó ülésére max egy csivavát ültetnék jó szívvel, ettől még nagy kategóriás termék.
"ezek mellett egy 1.generációs SuperB-ben több hely van mint egy új A6-osban."
Ez szimplán túlzás.
Első Superb:
tengelytáv: 2,803 mm (110.4 in)
hossz: 4,803 mm (189.1 in)
szélesség: 1,765 mm (69.5 in)
Új A6
tengelytáv: 2,912 mm (114.6 in)
hossz: 4,933 mm (194.2 in)
szélesség: 1,874 mm (73.8 in)
Nyilván, ezek a méretek nem egyenesen arányosak a belső tér nagyságával, de azért leszűrhető, hogy jóval nagyobb az A6-os, a belső tere is tágasabb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!