Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lada 2107-be szeretnék Gaál...

Lada 2107-be szeretnék Gaál gp sport tengelyt tenni. Ehhez kell valamennyit leszedetni a hengerfejből?

Figyelt kérdés

2016. márc. 28. 15:58
1 2
 1/12 A kérdező kommentje:
Illetve a sima 1500as vezérműházba belemegy?
2016. márc. 28. 16:07
 2/12 anonim ***** válasza:
Lehet levetetni,de üza oktánt akkor növelni kell vszínű.,növekszik a sűrétési végnyomás.Mennyivel?Először a tengely gyártótól kérdezed meg,hogy egy gyári jó állapotú motorba építésénél hogy változnak az ADOOTT TENGELYEZ a paraméterek.De, ha volt már vmilyen átalakítás a motoron,akkor azt is figyelembe kell venned,vetetni.
2016. márc. 28. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
Bele megy?Az adott tengelyről a gyártónak, vagy eladónak minden infót tudnia kell az adott motorhoz.Gyári ház,milyen tengely.Arra figyelj még,hogy a ház csapágyak sértetlenek,nem kopottak,méretben tűrésen belül legyenek.
2016. márc. 28. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Értem. És ha nem vetetek le belőle, akkor rosszabb lesz mint gyári tengellyel ugye?
2016. márc. 28. 16:43
 5/12 anonim ***** válasza:
26%
Nem konkrétan.Fogyi emelkedik biztosan.Teljesítmény növekedik,ha az adott motorhoz van a tengely.Van tengely agyon tuningolthoz,és van szériában gyártotthoz,ami tesz 1 kis+-t.Nehéz ügy ez.A motorhoz csinálom a tengelyt,a tengelyhez és a többihez a motort.Mire kell az autó?+10 ló,vagy + 100.Utcai menetre, széria motorhoz külön tengely ok.50-60-MIN.Arra viszont számíthatsz még,hogy kicsit magasabb lesz az alapjárat,és a sörösüveg nem áll meg majd a motoron.
2016. márc. 28. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:

Egy nagyon szolid szlalom autót szeretnék készíteni belőle. Tudom hogy nem nagy lesz a különbség a gyári és a gaál tengely között, egy pici nyomatéknövekedést szeretnék elérni vele. Igazából a fogyasztás nem nagyon érdekel, mert utcán nem használom.

Esetleg van valami jó tanácsotok telejsítménynöveléshez?

Karbi átfúvókázva, gyújtás beállítva..

2016. márc. 28. 17:19
 7/12 anonim ***** válasza:
80%
A hengerfej + karbi.Itt a legkevesebb az anyag költség,de marha sok az idő ráfordítás.A hengerfej,szívócsonk tuti akadály mentesen az illesztéseknél,a csatornák pedig csiszolva,de egyik sem tükörre,TILOS!Szívószelep kiéghet.A karbit is lehet az úszóházban és az emulziós csövekben lévő fúvókák variálásával,de ezt mindég az adott motorra szerelve, lehet csak a tökit megközelítőleg belőni.Minden alkatrészének jónak kell lennie ehez.Egy írásom:Az AC membrám ,ha átszakadt, akkor is nyeli a benyát.Akkor a motor olajat hígítja. Azt szétszedni,és ellenőrizni.Az úszó tűszelep nem zár rendesen,ezért túl magas a benzinszint az úszóházban.Az karbi fedelét a 6 csavar kicsavarásával leveszed.A 45 fokos letörés KB feléig érjen a benzin.Az úszóház fedelet megfordítod vigyázva,hogy az úszó tengelye ne csússzon ki.Az AC-ét megpumpálod.Ekkor az úszó saját súlyának zárnia kell a tűszelepet szivárgás mentesen.Ha már így van a fedél megfordítva, akkor fogsz 1 db 8-as csavart,a karbi tömítést a fedélre illeszted.A tömítés és az úszó közti távolság nem lehet kevesebb, mint 8 mm.Ha kevesebb akkor sokat kap,ha több,akkor keveset.Ennek a későbbiekben jelentősége lesz.Az úszóház alján látsz 2 db réz fúvókát.Ezeket kicsavarod.A feléd eső oldalán látsz egy három jegyű számot.Ennek 125 és 135 között kell lennie.A gyárié 140.A másik,2-es torok fúvókáján levőnek 140 a gyári és ez maradjon is.Előzésnél kell.A karbiba felülről belenézel.Ott szintén van kettő ilyen fúvóka.ezeket is kicsavarod.Ha az emulziós csövek bent maradtak,akkor azokat is ki kell,de csak kizárólag a megfelelő csavarhúzóval,mert vékony falúak.Ezek,mint a furulya úgy néznek ki.Ezek a karter füsttől eldugulnak és már is zabál a verda.Beáztatod őket oldószerbe és kitakarítod, nagyon vékony vörösréz dróttal óvatosan.szálas vezeték 1 szálával,teljesen tisztára.A furulyában 1-es toroknál 190-210,a 2-nél 180-190 rajta van a fúvókán.Ezek a számok minél kisebbek annál nagyobb a fogyasztás.A kettesnél 190-es felett nincs erő előzéshez!A karbi jobb oldalán az alapjárati mágnes szelep és a gyorsító membránja közt van egy csőben fúvóka.Ennek kicsavarása után a 60-as számot kell látnod,gyári érték.Ez széthúzható,de csak úgy,hogy a kúp nem sérülhet.Kézzel.Sérüléskor kuka.Ha sérült van benne kuka.Akkor van a szívató teleszkóp.Ez egy sárgaréz, rugóval szerelt,amit akkor pattintottál ki,mikor a karbi fedelet levetted.Ezt is ki kell mosni a sok portól,mert nem tudja vissza állítani a szívatót terhelésen.Van a gyorsító fúvóka és membránja,ami sérülés,és zárási hiba mentes kell,hogy legyen.Az állító csavarok,amik tömör zárásilag hibátlanok,és amiket hangolni kell.A 2-es szívótorok nyitásáért felelős membrán,és annak mechanikája hiba mentes legyen.A gyújtás elosztó csapágy és a vákum membrán,ami az előgyújtást szabályozza,A fojtó szeleptengelyház kopása.Ez a fals levegőt engedi.Akkor még a porlasztót az adott motorhoz kell illeszteni.1 000 és egy dolog amit a karbinál, a kisebb fogyasztás és nagyobb teljesítmény érdekében figyelembe kell venni.A karburátor javítása külön szakma,amire csak a gyakorlat tud megtanítani.Lamda érték 0,85 a legnagyobb teljesítmény.Lamda érték 1,10 a legkisebb fogyasztás.Ha ezektől eltér, növekszik a fogyasztás,csökken a teljesítmény.Az 1200-es difi jó a kigyorsításkor,de nem ezért van a 20 L-es fogyasztás.A jól megépített karbit ,még a motorhoz kell illeszteni.Miket írtam megnézed,leellenőrzöd. 10 L körüli lehet a fogyasztás,ami a max 1200-as difivel.Nem autószerelő,ha nem karburátor szakember.Ha valami nem világos ,írjál privátban.,segíte
2016. márc. 28. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
72%
Ebben van ami nem tartozik ide, de nem akartam a himnuszt leírni újból.
2016. márc. 28. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:

Ez nagyon nagyon jó leírás köszönöm szépen.

Igaz nem a te írásod alapján de ezt én is megcsináltam már.. Rengeteget próbálgattam és nekem is úgy jött le, hogy ezek a fúvókaméretek a megfelelőek. Illetve kicsit barbár módon de azt is megoldottam hogy a 2. torok előbb nyisson.

2016. márc. 28. 19:13
 10/12 anonim ***** válasza:
Állj.Most jön a vezérlés és a karbi hangolás.A gyári karbi,tengely, más mint a tuning!
2016. márc. 28. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!