A kisebb prémiumautók, tulajdonképpen mitől prémiumok?
Szerintem, egy prémiumautó a motorválasztéka, mérete,magas minőségű belcsene miatt prémium.
Tehát, Audi A6, Merci E, BMW 5.Meg persze az ennél nagyobb bálnák.
Ezek minden tekintetben prémiumautók.
Na, de a kisebbek?
Egy BMW 3, mitől jobb, mint egy Insignia vagy egy Passat?
Méretben nem múlja felül, tudásban sem, ugyanúgy rendelkeznek mindenféle kütyüvel , ami a BMW-ben is megtalálható.
Ugyanúgy, a vásárlók 80 százaléka, 2 literes dízel erőforrással veszik a 3-as BMW-t is.
Sok értelmét nem látom a középkategóriás prémiumautóknak.
"Szerintem, egy prémiumautó a motorválasztéka, mérete,magas minőségű belcsene miatt prémium. "
Ez igaz, de húzd ki a méretet. A méret nem számít a prémimnál. Az Audi A1 is prémium.
Mondjuk az igaz, hogy nem egyértelmű éppen a dolog. Hagyományosan ugye az Audi, BMW, Merci a prémium, és ennyi (van több is, most nem sorolom). Pedig egy fapados 316-os BMW egy fullos Passat mellett minden csak nem prémium minőség, pedig papiron az. A Passat pedig nem.
Igen, a 3-mas BMW-ből is legtöbben a 20D-t veszik. De ezzel nincs semmi gond, attól még fel lehet extrázni, és manapság a 320D is majdnem 190 lóerő.
"5# Amit írtál ez mind igaz a honda accordra is "
mivel egy kategória. Én pár éve új Civicben ültem, nagyon jó minőségű autó volt az is.
A BMW és Mercedes-Benz belső téri megoldásai, és anyagai a japán prémium autóktól is messze jobb.
De egyszerűen nincs pénzem egy például C mercire, vagy 3-as BMW-re ezért veszek egy felső-közép kategóriás japán-t.
És még azt se mondanám, hogy a kettő közti különbség reális - japán nem prémium és német prémium - lenne anyagiakban, de ha már meg tudod fizetni ez eszedbe sem jut.
De a lényeg a jó szintet már a japánok is elérték, egy 3-as BMW belbecsét még nem. És akkor a üzemmódok, anyagok, és külcsín, etc.
A Passat ma már prémium lett, de ez ott van az árában is.
Amúgy nálam is egy új BMW 330i lesz, mert akárhogy is nézem, nem tudok a japán belsőkkel megbarátkozni.
És most új autót akarok, úgyhogy eladom egy örökségből lévő cégtulajdon részem. És inkább többet dolgozok, de 2011-es 740d után a japán autó sajnos gyenge.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!