Olajos vagy gázos lengéscsillapító?
Figyelt kérdés
Melyik jobb ? Strapabiro ?2016. márc. 24. 21:40
1/8 anonim válasza:
Hétköznapi használatra az olajos is több mint elegendő.
2/8 anonim válasza:
A simán olajos az közúti használatra jó,hepe-hupás útviszonyokra tartósan nem,csak korlátozottan jó,mert a benne lévő olaj a melegedése folytán felhabosodhat-dik,ami miatt a lengéscsillapító hatását jelentősen csökkenti.Az olajjal és gázzal töltöttben a túlnyomásos gáz nem engedi a felmelegedett olajat habosodni.Ez már rosszabb útviszonyoknál is jobban megállja helyét.A csak gázzal töltött az már inkább a sport használatban cél szerűbb.Azon már beállítható az optimális csillapító hatás az út és terep viszonyokhoz.A csak olajos is jó a közutakra.
3/8 TheCruve válasza:
Én most cseréltem le az Olajost gázosra. Teljesen OK.
4/8 anonim válasza:
a gázos nem való minden kocsiba, pl. kisebb autókba, mivel baromi kemény, általában zörög egy kisebb autó hátulja. de nagy kasznikba jó lehet. amúgy érdemes olyanra cseréni, amilyen eredetileg az autódban volt.
5/8 anonim válasza:
Utolsó válaszoló: Ez így nem pontos.Vannak gyártmányok,amik nem annyira jók az adott autóhoz, mint a gyári,de azokhoz az autókhoz próbálták gyártani, amelyikhez ajánlják a gyártók és az autó alkatrész forgalmazók.A csak hidraulikusokra is igaz ez.A jobb fajták észre vehetően nem befolyásolják a komfort érzést és a menetstabilitást a gyárihoz képest,akár gáz-hidraulikus, vagy csak hidraulikus.A gáz-hidraulikusban a gáz közvetlenül nem vesz részt a csillapításban, csak az olaj felszínét tartja a légnyomástól magasabb értékű nyomáson,hogy a nagyobb igénybe vételnek kitett, melegedő olajban ne keletkezzenek gázbuborékok,amik a csillapító hatást jelentősen lerontják,a mivel romlik a menetstabilitás.Úgy ,mint a kuktában: a túlnyomás akadályozza meg ,hogy légkőri nyomáson gázbuborékok keletkezzenek a vízben.Ahogy növeljük a folyadék felszínére ható nyomást ,annál magasabb hőmérsékleten keletkeznek a folyadékban gázbuborékok.Ideális esetben semmi különbség nincs a két lengéscsillapító közt.
6/8 anonim válasza:
Az utolsó mondatomhoz:Nem a gázos és hidraulikus közti különbségre értve,mert ott van .A gyári hidraulikus és után gyártott gázosra ,az adott típushoz értettem.
7/8 anonim válasza:
5. Ezzel foglalkozom. A legtöbb gázos csillapító nem való kis autókba, mert rettentően kemények és igenis érezni a komforton és menetstabilitáson. Szabályosan pattog tőlük egy kis autó és legtöbb esetben zörög a hátsó részük is...Nagy Skodákba, Audikba elmennek... És a legtöbb utángyártott csillapítóval is általában gond van és a vége mindig a gyári csillapító lesz...10-ből 8 esetben, mert egyszerűen nem jók... És sok esetben a gyári olcsóbb, mint az utángyártott...
8/8 anonim válasza:
5-ös vgyok.Igen ,ez igaz 7-es,de azt is írtam,hogy "ideális esetben".Az után gyártott nem mindég jó egy adott gyártmányhoz, típushoz.Van csak hidraulikusban is után gyártott,ami ugyan úgy nem megfelelő .U.az írtam mint te,csak figyelmesen ellkelett volna olvasni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!