Gyenge akksit le tud szívni fél nap alatt a riasztó?
Figyelt kérdés
Reggel leállítottam, este 6-kor meg alig indult a kocsi. Valami auchan-os f*s akksi van benne. Egy hete vettem a járgányt.2016. márc. 23. 21:16
11/17 A kérdező kommentje:
Járattam pár percig azért.
2016. márc. 23. 21:54
12/17 anonim válasza:
Valszeg simén csak gyenge méár.
13/17 anonim válasza:
Akkor vagy odamész egy akksibolthoz, hogy mérjék be milyen állapotban van
vagy megvárod mit csinál miután már többet mentél vele.
Lehet, hogy állt egy ideig kereskedőnél/előző tulajnál.
14/17 anonim válasza:
Akksit le kell tesztelni, attól hogy auchan nem rossz, nekem tesco akksi is 8 évet bírt, ugyanúgy ólom van benne, semmi csoda
Meg kell mérni a nyugalmi áramot, 70mA alatt jó
ha rossz a riasztó, vagy rosszul van bekötve (láttam már olyat is) az is leszívhatja
15/17 anonim válasza:
ha egy riasztó jól működik, akkor nem szívja le az akksit..
mint írták, lehet egy csomagtartó lámpa(gyakori hiba), vagy a nagyon rövid töltés..két-hom indítás, és odébbállás, aztán már annyi is...sajnos külső töltéssel kell segíteni.
16/17 A kérdező kommentje:
A történet vége, hogy reggel már nem indult be. Meg se fordította az önindítót. Vettem azonnal új akkut, Bosch-t. Kiszedve az auchan-ost láttam, hogy volt már töltögetve is. Az sajnos nem derült ki, hogy hány éves volt. De láthatólag az előző gazdának már volt vele baja. Képzeljétek el, még az sem volt ráírva az akkura, hogy hány Ah-s. Nyilván méretből láttam, hogy 55Ah. A csere megtörtént, az autó szépen indult. A továbbiakban megfigyelés alatt áll. :) Köszönöm szépen a válaszokat.
2016. márc. 24. 13:56
17/17 anonim válasza:
Uha.. ennél azért sokkal több szakértelmet igényel. Vidd el inkább egy szakműhelybe, mert hamar annyi lehet az új akksinak is.. Nem azonnal , hanem mondjuk nyár végére. A hozzászólásaidból ítélve nem sokat értesz hozzá. Úgyhogy jó volna oda egy szakember, ha te nem tudod megoldani azt a pár mérést amit ilyenkor illik megnézni. Autó töltése. Járó motornál , világítással 14,4V köröl. nyugalmi áramfogyasztás. 10A-es csatiba dugva a multit sorba az akkuval álló motornál, úgy hogy minden le van kapcsolva. Ez az amit írtak is, hogy 70mA alatt illik lennie. Stb,stb,stb.. :) (Akksinál indítóáram fontosabb adat volna, még az Ah-nál is. )
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!