Láncos vezérlést ajánlott cserélni használt autó vásárlásakor?
1.9-2.2 JTS pont az 1. hsz-ben említett kategória. Ezek Opel motorok a hengerfej kivételével. Ráadásul 2 lánc kell bele, nem egy jó konstrukció, a GM egyik legbajosabb motorja. Én ilyet akartam, de átolvastam a német fórumokat, akik újonnan vették ezeket és 40-120 ezernél már cserés volt a lánc. Többen 2-3db cseréltek. Arról nem találtam infót, hogy az újjal ez a hiba javítva lett-e, tehát megerősítették. A legtöbb autón ég a műszerfalon a check engine, mert kezd elmenni a vezérlés szinkronja a főtengelyhez képest.
+kéttömegű lendkerék van benn, a hírhedt szintén Opel M32 váltó, 400 ezres Bosch nagynyomású szivattyú.
1.8 MPI vagy 1.8TBI szerintem...
Köszi!
Pedig azt hittem, hogy a TS motorok voltak a rosszabbak, de ezek szerint mégsem.
1.8 TBi-t szívesen vennék, de az 1 millióval drágább, mint a JTS sajnos. :/
Kérj egy ehhez a típushoz nyomtatott kezelési könyvet. Minden gyártó leírja a karbantartási táblázatában, mit mikor kell tenni, vagy nem tenni.
a lánc külön tétel minden gyártónál.
Az én japó fostalicskámban élettartamost ír a gyár. még nem hallottam a fórumokon sem, hogy valaki cserélt volna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!