A 2007-2008-as Honda CBR600RR tényleg 9 lóerővel kevesebbet tud, mint az akkori konkurens sportmotorok (ZX-6R, GSXR-600, YZF-R6)?
1. A papíron szereplő, főtengelyre számított adatok nagyon megtévesztőek, és semmire nem jók, illetve arra igen, hogy teljesítményadót fizess olyan után, ami nincs is.
2. Te hány lóerőt tudsz? Úgy értem kimotorozni, nem egyenesben (amikor az 1000 is: jajj, de nem akar menni), hanem kanyargós úton?
Mert nagyjából legál utazósebességnél kelleni fog vagy 30-40 LE a tempó tartására...
3. Ki kell próbálni egyszerre legalább az egyikkel. 9 LE nagyon érezhető különbség, pl. 500 m-en 4-6-ban az ennyivel erősebb több motorhosszra lépne el. Nem hinném, hogy a valóságban van ennyi különbség az azonos évjáratok, vagy akár 1-2 generáció (modellfrissítés) között azonos kategóriánál...
4. Érdekességnek...:
Azt a 9 LE-t maximum akkor vennéd észre, ha grammra ugyanolyan gép lenne, egyik erősebb a másik gyengébb, bár még akkor se igazán.
Enyémben 184-van, de a szezon nagy részét Road módban tölti 140LE-val, mert még az is bőven elegendő, észrevenni itt már bőven azt a 44LE különbséget, de ez azért majdnem 5-ször annyi mint a 9. :)
nem mind1 a csúcsteljesitmény?
a teljes nyomatékgörbe számít, meg a teljesitménynél a jó futómű fontosabb.
2009-2012 6r -t vegyél ha 2013 utánira nincs pénz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!