Honda Civic EG (1993-1995)?
#1 még
ja nem, olyat mégsem. A 2000 körilek jönnek be, a nagylámpás lépcsőshátú
Aszondja : jó autó ,rossz országban.
Az autó jó,de hazánk és a szomszédos országok driverei használata nem kímélték őket,illetve a magas páratartalmas levegő,magas kicsapódás,lehülés melegedés arány,sok eső majd hirtelen szárítás a kasztnit sem kímélte,így elmondható lett a honda rohad.
És igen egy átlag 280e km-es 24 éves mondjuk német autó mellett ez a japán jobban korrodált mint a német,nem ide szánták.
Átlag csak a kasztnin lévő korrodálás és öregedés ami a hibája ezeknek,illetve a vezetési stílus.
Viszont egy relatíve jó állapotú jó "társ" lehet.
Alkatrészek sem olyan drágák,ezek az átlag 1.4-1.6 75-125 le szívók nagyon nem romlanak már,nem drága az alkatrész sem hozzájuk (romlik,amit széthajtottak,de a cserélt vagy kímélt nem nagyon).
Nekem 2. autóm egy 1.5 dxi 90 le civic volt,eladtam,tipikusan rozsdás alu nem nagyon ,átlag szinten ,és már kimúlóban lévő motor ,ami vételkor jó volt 70e km után :hengerfej,tomítés,dugók,karter,hajtókarok ,összekötők,szilentek,gömbfejek vezérlés cserés lett.
Vezérlésen kívül egyiknek sem kellett vna,mert széthajtották.
Viszont ismerősöm 5 éve építi a sajátját.
Ő megvan vele elégedve,bár az már csak logóban honda ,mindent cserélt rajta kb ,az közel mint ami 1 éve gurult ki a gyárból.
1.6 vti motor ,kovácsolt vas hajtók,dugók ,direkt cooler stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!