Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Yamaha XT 600 A2-es jogosítván...

Yamaha XT 600 A2-es jogosítvánnyal hogyan vezethető?

Figyelt kérdés
A motor a 35kw-os határba belefér azonban a könnyű súlya miatt (144kg ahol eddig megtaláltam) a 0.2 kw/kg kritériumnak sajnos nem felel meg. Valahogy (elsősorban legálisan) megoldható valamilyen módon hogy használhassam? Ha semmimegoldás nincs akkor esetleg hasonló kategóriás motor tippje van valakinek ami belefér az A2-es jogsiba?

2016. márc. 7. 22:47
 1/4 anonim ***** válasza:
Melyik tömege a 144kg? Száraz vagy menetkész? Mert az utóbbi a mérvadó, lehet hogy az megüti a 175kg-t, és akkor használhatod bátran. Azért egy XT-nek illene nehezebbnek lennie 144kg-nál.
2016. márc. 8. 08:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 joco5582 ***** válasza:

Szerintem érdemesebb lenne az A-t megcsinálni, aztán (vagy előbb) megvenni a kívánt motort.

Így is elég nehéz jó motort találni, ráadásul ha endúróra vágysz nem sokat érsz egy nakeddel ami A2. Még tovább Endúróban van 250-es 4t 400, 500 600-as is. 250-es nagyon más mint a 600.

Esetleg Honda Xl 500?

Suzuki DRZ400?

2016. márc. 8. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
jelenleg az a2-t csinálom, korlátlanhoz még fiatal vagyok, addig is szeretnék valami hasonlóval motorozni lehetőleg.
2016. márc. 8. 16:48
 4/4 joco5582 ***** válasza:

Hát le sem merem írni, de ismertem egy srácot akinek előbb volt XT600E motorja mint A-s jogsija, de pár hónapon belül megvolt az A-s jogsi is. Ha már tervbe lenne az A-s jogsi nem is lenne kérdés.

Szerintem a Suzuki 250-es négyütemű endúróit nézd meg. Olcsón karbantartható jó motorok. A 600-as endúrók egyébként is elég megosztóak. Példának okáért nekem majd egy évtizedig XT600E-m volt. (Nincs semmilyen párhuzam az előbb említett barát és köztem :))

Szóval egy 600-as motor már nehéz. Terepen korlátozottan lehet használni. Aszfalton megint csak kompromisszumot kívánt. El is mondom miért.

-Nem biztos hogy otthon lesz bütykös gumid, vagy egyáltalán képes vagy házi körülmények között cserélni. Aszfaltgumi meg a nagy súllyal sárban már nem az élvezet kategória, hanem az, hogy ne ess el.

-Aszfalton meg, pont a 120 és feletti sebesség lesz problémás. Xt esetében egy teherató mögött szintén a túlélésről szól, nem az élvezetről. Egyszerűen nagy kerék puha futómű instabillá teszi a motort. Bütykös gumival meg nem gazdaságos aszfaltozni.

Igy szerintem aki endúrózni akar, jobban jár egy könnyű kisebb motorral, amivel élvezet menni

Ha meg aszfalton kell menni, netalán autópályázni. Oda meg kell egy legalább fejidomos jó futóművel rendelkező klasszikus motor. Még mindíg jobb olyan mocival menni ami itt vagy ott jól megy, mint olyannal, ami mindenhol kompromisszumokkal használható.

2016. márc. 9. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!