Mi a vélmenyetek adott egy suzuki swift tuningpotenciáll?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Értem én, hogy mit szeretnél, együttérzek veled, de egyik sem jó..a (sufni) tuning drága, és alig ér valamit, GTI motort meg nem tolod át a műszakin, sőt előtte sem tudod lepapírozni...
...bár ez nagyon nagy buli lenne..csakhát a fék, a futómű,stb..
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az a baj, hogy nem azzal a karosszériával jött ki a GTI, mint az utódja, így nem lehet összepapírozni a GTI motort vele.
Van benne potenciál egyébként, sok kihozható abból a motorból, minden csak pénz kérdése, onnan pedig jön a kérdés: megéri e.
Egy jobb kipufogórendszer, leömlők is egyenletesebbé teszik, ez még annyira nem is zsebbenyúlós és előbb-utóbb a Suzukinál a kipufogó cseréje szükséges lesz így is, úgy is, mert szétrohad, akármit csinálsz neki.
Chiptuning költséges dolog és annyira meg sem éri ennél az autónál. Egy dolog van, ami életre kelti, a turbó, de azt beépíteni nem kis pénz, viszont úgy könnyen elérhető vele a 130 LE is alacsony turbónyomáson. Akkora teljesítménnyel ez a könnyű karosszéria brutálisan jól megy.
KB. 600 000 körül van, mire turbós lesz mindennel együtt, akkor már inkább egy VTi Civic.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Sok összetevője van, az első egy programozható komputer, mert változni fog a levegő-benzin arány. Több lesz a levegő, több benzin kell.
Ehhez kell egy másik üzemanyagpumpa.
A turbóhoz kell egy turbó, westgate szelep, intercooler, csövezés és még özön apróbb alkatrész.
Arról még nem is beszélve, hogy ezzel csak a gyári alkatrészek tűréshatárán vagy (hajtókar, hengerfej, csapágyak, dugattyú), normális turbósításnál ezeket is cserélni illik, hogy bírják az extrém igénybevételt.
Egy 1.3-as Suzuki motorból kb. 130 LE hozható ki alacsony turbónyomással, magasabb nyomással töltve 150-160-ig is el lehet jutni.
Hidd el, nem ér ennyit az autód :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!