Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a vélmenyetek adott egy...

Mi a vélmenyetek adott egy suzuki swift tuningpotenciáll?

Figyelt kérdés
a gyári 16 szelepes 1.3 motort tuningolni vagy szerezni egy gti motort bele

2016. márc. 6. 21:24
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
44%

Értem én, hogy mit szeretnél, együttérzek veled, de egyik sem jó..a (sufni) tuning drága, és alig ér valamit, GTI motort meg nem tolod át a műszakin, sőt előtte sem tudod lepapírozni...


...bár ez nagyon nagy buli lenne..csakhát a fék, a futómű,stb..

2016. márc. 6. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
A suzukinak egy előnye van,hogy könnyű,így nem kell bele világverően erős motor,hogy jól menjen!viszont semmi más(fék,futómű,kaszni stb...)nem a "száguldásra" van méretezve ezen a kocsin!Gti motort találni ami jó is amúgy is kihívás,lepapírozni meg lehetetlen!
2016. márc. 6. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
Egyszerűbb ha keresel egy gyári GTI-t, csak a mtoor önmagában nem elég, ott azért nem csak a motor volt más.
2016. márc. 6. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:

Az a baj, hogy nem azzal a karosszériával jött ki a GTI, mint az utódja, így nem lehet összepapírozni a GTI motort vele.

Van benne potenciál egyébként, sok kihozható abból a motorból, minden csak pénz kérdése, onnan pedig jön a kérdés: megéri e.

Egy jobb kipufogórendszer, leömlők is egyenletesebbé teszik, ez még annyira nem is zsebbenyúlós és előbb-utóbb a Suzukinál a kipufogó cseréje szükséges lesz így is, úgy is, mert szétrohad, akármit csinálsz neki.

Chiptuning költséges dolog és annyira meg sem éri ennél az autónál. Egy dolog van, ami életre kelti, a turbó, de azt beépíteni nem kis pénz, viszont úgy könnyen elérhető vele a 130 LE is alacsony turbónyomáson. Akkora teljesítménnyel ez a könnyű karosszéria brutálisan jól megy.

KB. 600 000 körül van, mire turbós lesz mindennel együtt, akkor már inkább egy VTi Civic.

2016. márc. 7. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 A kérdező kommentje:
Jo oke szamitottam ezekre a valaszokra igen hondaban is gondolkottam de suzukim van es tetszik foleg hogy meglett morcositva ebbe egy gyari 1.3 16 szelepes motor van abbol hogy hozhatnek a gyari 70-80 lovas motorbol 100 lovat leomlo.pufo vezermutengely vagy hogyan
2016. márc. 8. 09:18
 6/14 anonim ***** válasza:
Cserélheted a vezérműtengelyt, de akkor drasztikusan többet is fog fogyasztani még városban is. Annyira kicsi ez a motor, hogy tényleg csak a turbo az, ami meghozza a kívánt eredményt, az összes többi alakítgatás arra jó, hogy vigye a pénzt. Ha olcsón turbósítasz és nem cserélsz komputert, akkor nem tudod programozni, milyen legyen a benzin-levegő keverék. Ennek az lesz az eredménye, hogy a turbo betermeli neked a rengeteg levegőt, a motor meg letilt 3000-nél a nagyon szegény keverék miatt, egy gyári 87 lovas Suzuki otthagy, mert az leforogja a 7000-et, neked meg 3000-nél el kell váltani.
2016. márc. 8. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
Valóban jó dolog a turbósítas,csak sajnos az nem ugy működik hogy rálökök egy csigát a motorra azt mehetünk!
2016. márc. 8. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
Igen, ettől sokkal összetettebb dologról van szó és ha spórolsz vele, a végeredmény rosszabb lesz, mint egy gyári gép.
2016. márc. 8. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 A kérdező kommentje:
Nem akarok meg turbositani hangsulyozom meg de amugy mi a turbositas lepesei hogyan kell neki alni milyen turbot kellene venni hogy kell felszerelni hogyan kell a kompjutert at irni es mekkora erore tennek szert megkoszonnem ha leirnatok par szoban hogyan csinaljatok vagy hogyan erdemes egy ilyen benzines motoron es mekkore lenne a fogyasztas turboval
2016. márc. 9. 08:35
 10/14 anonim ***** válasza:

Sok összetevője van, az első egy programozható komputer, mert változni fog a levegő-benzin arány. Több lesz a levegő, több benzin kell.

Ehhez kell egy másik üzemanyagpumpa.

A turbóhoz kell egy turbó, westgate szelep, intercooler, csövezés és még özön apróbb alkatrész.

Arról még nem is beszélve, hogy ezzel csak a gyári alkatrészek tűréshatárán vagy (hajtókar, hengerfej, csapágyak, dugattyú), normális turbósításnál ezeket is cserélni illik, hogy bírják az extrém igénybevételt.

Egy 1.3-as Suzuki motorból kb. 130 LE hozható ki alacsony turbónyomással, magasabb nyomással töltve 150-160-ig is el lehet jutni.

Hidd el, nem ér ennyit az autód :D

2016. márc. 9. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!