Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Megpróbáltam beindítani az...

Megpróbáltam beindítani az autót, nem indult. Akkumulátor töltése után beindult, de menet közben leállt, és nem lehetett újra inditani. Mi lehet a baj?

Figyelt kérdés
Vajon az akku ment tönkre,vagyás okozta a hibát?
2016. márc. 6. 04:21
 1/3 anonim ***** válasza:

Így látatlanban nehéz, de valószínű, hogy nincs töltésed..bár azt jelezné egy lámpa.

Az akku, ha felvette a töltést, és indított, nem lehet annyira rossz, hogy menet közben leálljon, ha van töltés.Ha nincs, akkor teszi ezt.


persze öt év után bármi történhet egy akksival is...van akinek három évig bírja, van akinek öt-hét- kilenc évig...


megnézed a generátor szíjat, illetve leméred a saruk feszültségét járó motornál...lehet, hogy szétrohadt az aksi csatlakozása...szulfátos. drótkefe, vazelin, visszarak, és már jó is.ez a kontakthiba.

2016. márc. 6. 05:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 msebi06 ***** válasza:

Ha rossz az akksi, akkor lehet, hogy töltővel még föl tudod tölteni úgy, hogy indítson, de a kocsi már nem bírja. Én jártam már így, de olyannal is, hogy csak 12V volt a töltésem járó motornál, de nem jelzett a kocsi. Ez olyan, mint hogy a motorolajat is érdemes megnézni a nívón, nem csak a visszajelzőre figyelni.


"Menet közben leállt, és nem lehetett újraindítani" - vagyis nem tekert már úgy mint feltöltve, meg se nyikkant, vagy tekert rendesen de mégse indult?

2016. márc. 6. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Már most töltött az aksi reggel 1/2 9-kor.Saruk tiszták az aksival és a vezetékeivel érintkező pontokon.Nem vazelin,mert azt csak visszarakott sarura, kívülről,nem az érintkezési pontokon,mert szigetel elektromosan.WD 40 a legjobb tisztító erre,mert az az érintkező pontokra is használható ,és véd az oxidációtól is.Na,ezek után járó motornál megmérd a feszkót.Ennek kb 13,8 v-nak kellene lennie.Max.14,4v. lehet.Ha ezt mutatja a multiméter,akkor az aksi teljesen gatya,viszont ha nem mutatja,cak az aksi feszkót ,akkor a fesszabájozó,vagy a generátor kapa, Érintkezési hiba is lehet a generátor és az aksi közt.Ha ezt lezongorázod,a hibát megfogod találni.
2016. márc. 6. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!