A régi 4 sebességes autók milyen fordulatszámon pörögtek 90-nél?
Áttételtől függ.
Az meg általában motorteljesítménytől.
De valahol 3000 környéke
A franc tudja. Pl. a szoci autókban ritka volt a fordulatszámmérő - tudom, hogy ma vadul hangzik, talán a nagyobb 1500 - 1600 - as Ladákban volt, de arra sem esküszöm.
Nekünk volt még 3 sebességes Zuk kisteherautónk is.
Nekem már négysebességes Nysa is volt..az egyik legnyugodtabb járású autó volt régen. Öt évig használtam, sosem hagyott cserben.De a háromsebességes kormányváltós is kiváló volt. Kevesen tudják, hogy ezek még háború előtti orosz tervek alapján készültek akárcsk a Pobjeda..
110- et mentek, de inkább a 80 volt a barátságos..akkor 10 literrel nagyon finoman taposva elmentek(üresen)
asszem alulvezérelt alulszelepeltek voltak...(2400 ccm)
"És az a Zuk mekkora utazósebességet tudott?"
70 - 80 körül mér eléggé zörgött.
Én erdélyi vagyok, ismerem jól a Daciákat.
Valamikor a 80-as évek végén jelentek meg az 5 sebességes 1310-esek. Apám még éppen kifogta az utolsó 4 sebességeseket, mikor újonnan vettek a Daciát. Kicsit bosszankodott is, aztán rövid idő után kiderült, hogy konstrukcióban nagy sz*rok voltak az 5 sebességekesek, a 100 ezer km már rekord volt váltóbontás nélkül. A 4 sebességesek 200 ezernél még meg sem nyekkentek, persze 100-nál már ordított, ki tudja mennyit pörgött, de azért 150-el bírt menni, tehát még sem lehetett olyan rövid az a váltó. Persze egy A8-assal a 300 nyugis sétakocsikázásnak tűnik a Dacia 150-éhez képest, egyszer mertem kipróbálni, többször nem merném :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!