Baj ha egy benzines autón magasra viszem fel a fordulatszámot és akkor váltok csak fel?
Figyelt kérdés
Szóval ilyen 4-4500as fordulaszámon váltok fel, amikor már érzem, hogy jól kihúzattam és jól gyorsulok. Ez problémát fog jelenteni a későbbiekben? Ha rosszt teszek vele, akkor miért és mennyi lenne az ideális felváltási fordulatszám?2016. márc. 2. 16:31
1/9 anonim válasza:
Ha üzemmeleg az olaj és a motor akkor nem gond bár felesleges. Hidegen pedig gyorsan le fog térdelni! Ideális váltás 2-3000 között bár én 2500 ig szoktam minden esetre max amíg hideg a motor.
2/9 anonim válasza:
Milyen és mekkora motornál? Nekem Hondám van, az 4000 - 4500 - nál kezd csak el igazán menni, de természetesen korábban is lehet váltani.
Ha megvárod, hogy üzem meleg legyen, rendes olajat és idejében cserélsz, nem lesz semmi baja.
3/9 anonim válasza:
Lehet kihúzatni, de háromszor annyi benzint zabál akkor, mintha a normális tartományban 2-2,5 ezer körül váltasz fel. Hidegen meg tönkre teszed a motort, ha így használod.
4/9 vatafak válasza:
o.o a rosszbajnak addig huzatni ha nem versenyzel persze
5/9 vatafak válasza:
olyan szó h rosszt nem létezik mellesleg
6/9 A kérdező kommentje:
1.6-os motorrol van szó
2016. márc. 2. 17:14
7/9 anonim válasza:
ha teljesen meleg a motor és az olaj,akkor mehet akár 6000 ig is.De persze pontosan nem tudjuk milyen autóról van szó.De van bennük leszabályzás,ami fölé nem engedi a motort forogni,pont azért mert afölött a fordulatszám fölött lenne már káros a motornak.
8/9 anonim válasza:
Ha üzem meleg az autó akkor nem gond, jó néhány benzines autó ami csak ötfokozatú váltós 140 km/h-nál pörög 4 ezret, és nem okoz bennük kárt.
9/9 anonim válasza:
Azért az más, amikor autópályán egyenletes sebességgel haladsz 4 ezres fordulatszám mellett, az még jó is a motornak, szépen egymáshoz kopnak az alkatrészek, de ez a versenyzős stílus, nem időben váltogatás, egyáltalán nem kíméli az autót. Azon túl, hogy hülyeség egy autóval városban harmadikban járni 4500-as fordulat mellett, ahelyett, hogy ötödikben járnál 2 ezres fordulaton. Fogy a benzin, szennyezed a környezetet, és azért lássuk be, nem mindegy, hogy 100 ezer kilométer után egy motor mennyit volt használva, mert amelyik 2 ezren pörgött, az mégis csak feleannyit volt használva, mint amelyik folyamatosan 4 ezren ment.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!