Simsonon hogy lehet megcsinálni hogy akumlátorrol mennyen az első és a hátsó világítás?
Hát jó lenne tudni, hogy miért is gondolkodsz ezen. De ez nem egy nagy mágia. Követve a hátsó féklámpa vezetékét megnézed, hogy hová fut, ez ugye egy szál lesz mert a másik pólus maga a váz. Az első lámpa egy cseppet bonyolultabb, mert a lámpatestről az "áram" a kapcsoló állásától függően megy. Azaz meg kell nézni a háromállású kapcsolódat. Ide az egyik vezeték az alaplapról jön - ergó a kapcsoló fogja "továbbírányítani" az "áramot" a lámpatest megfelelő vezetékére.
Szóval ezt a vezetéket kövesd vissza és kösd rá az akksira.
Elnézést a pongyola megfogalmazásért, de abból indultam ki, hogy nem annyira vagy jártas a elektronikában.
Az ötlet nem rossz, némi nagyobb levegővétellel megoldható.
Először írd le mit is szeretnél..
ezt hívják csek listának..
-kell egy aksi, ami alsó hangon legalább húsz Amperórás..(azért ekkora, hogy lehessen nyugodtan szadizni)..
-meg kell oldani az aksi töltését..tehát a világítási tekercsről fogod tölteni egy Graetz kapcsolással(ez négy darab négy -öt Amperes dióda..a töltési áramod úgysem esz nagyobb két-három Ampernál, esetleg picivel több, ha lököd a refit+ állsz a féken...
aztán átgondolod, hogy ragaszkodsz e a gyári kapcsolóhoz, vagy barkácsolsz egy egyszeűbb áramkört, egy ki-be kapcsolóval, oszt jónapot...
ezt természetesen egy papírra lerajzolod..
és így tovább..mire jön a jóidő, már az új, aksis világítással hasítod a levegőt..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!