Miért ráz az autóm gyorsításkor?
Figyelt kérdés
Na nem olyan egyszerű, hogy "centRíroztasd ki a kereket"! :(
A kerekek rendben, nem régen lettek összerakva, kicentrírozva. A futómű be van állítva, előtte a talpas- és a kormánygömbfejek cserélve. A szilenteket a futóműves megmozgatta, rendben vannak. Motortartó rendben, a billenésgátló új.
Az érdekesség, hogy erőteljes gyorsításkor az autó jobb eleje elkezd pattogni, de gázelvételkor megszűnik a pattogás. Finom gyorsításkor nem jön elő a hiba, és gyorsítás nélkül nem ráz még 160-nál sem.
2016. febr. 22. 18:20
1/4 anonim válasza:
Ha elsőkerekes, akkor féltengely hibára tippelnék.
2/4 A kérdező kommentje:
A féltengely se kattog, és ha nem gyorsítok, hanem egyenlete sebességgel megyek, akkor nem is pattog. Vagy csak terhelésnél jön elő a féltengelyhiba?
2016. febr. 22. 20:29
3/4 anonim válasza:
Terhelésnél jön elő igen. Meg wolksvagen sharannál találkoztunk olyan hibával hogy magával a váltóban a difivel volt gond. Bár azt már nem kérte az ügyfél hogy javítsuk.
4/4 anonim válasza:
Igen, mint a 3-as írja, az is előfordulhat, hogy a féltengely jó, de a differenciálmű kihajtásnál már lógnak a csapágyak. Ez is szépen tudja rázni a gépet. Sajnos, ennek a javítása legtöbbször olyan drága, hogy érdemesebb egy bontott váltót venni alá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!