Ez az autó, így a leírás/képek alapján megérheti az árát?
A húgomnak keresünk autót, meglepetés lenne.
Márciustól új munkahelye lesz, gyér tömegközlekedéssel, és február végén van a szülinapja, szóval ideális meglepetés lenne.
Ragaszkodunk a Volkswagen márkához,kis motorját,valamint méretét tekintve ez a kocsi tökéletes lehet, persze nyilván odamegyünk, megnézzük, még egy minimális alkut is megpróbálnánk, de még gondolkozunk.Van egy ismerős, aki szintén eladna egy ugyan ilyen Polot, lehet az lesz a nyerő, de ez a B terv.
A 4/5 ajtó fontos lenne, árban átírással biztosítással 350 ezret szánunk rá. (a húgomnak van pénze, az esetlegesen felmerülő hibák már őt terhelik, egyébként nyárra tervezett autóvásárlást)
Esetleg ha van valakinek tapasztalata a típusról, van e amire konkrétan figyelni kell, akkor kérem írja meg.
(A bátyám Audi márkaszervizben dolgozik, ért a kocsikhoz, de úgy konkrétan nem ismeri a VW-t, szóval tudja mit kell nézni egy autón, de ha esetleg van a Polokon valami amit kevesen tudnak, és érdemes rá figyelni, azt köszönném meg igazán)
Akár meg is érheti meg akár nem is. Így nehéz megmondani, nem vagyok kereskedő, de szeretem az autókat, és gyakran veszek, cserélek. Párszor futottam már lyukra, mert így jól nézett ki, akár ez is, de ott kiderülnek a turpisságok.
Nekem hasonló korú VW corradom volt, a kormánymű csöögtette az olajat, amikor vettem, fél éven bellül csere.
Volt nálam egy Golf G60, szintén. A kolegám vett németeknél 1200 euróért egy ilyen polot csak egyel nagyobb motorral, neki is a kormányműből dőlt az olaj.
Azt mondanám, azt nézzétek meg mindenképp, mert ez jellemző probléma, általában az elaadó szereti elbagatelizálni, hogy á csak egy tömítés vagy szimmering. Aha. Nekem 10 éve 50 ezerbe került, és az protekcióval volt, de lehetett volna 70 is.
Ha még a futőműben is mindent ki kell cserélni, esetleg fékeket tárcsával, akkor könnyen ott van hogy még 300 rámegy. Csak ügyesen!
Ha az ismerőstől származó Polo előélete ismert és belefér a keretbe, akkor vegyétek azt.
Erről: Látszik a képeken is, hogy elölről szanaszéjjel volt törve (de sanszos, hogy hátulról is), rohad is több helyen, a fényezés is gány. Ennyiből Swift van, ami megbízható, esetleg Felicia, Talán Punto 1. Egyik sem jó autó, de ár/érték arányban a legjobbak és később a legolcsóbban gatyába rázhatók, fenntarthatók.
"A 4/5 ajtó fontos lenne, árban átírással biztosítással 350 ezret szánunk rá. (a húgomnak van pénze, az esetlegesen felmerülő hibák már őt terhelik, egyébként nyárra tervezett autóvásárlást)"
Ezen azért nem ártana elgondolkoznotok, kellemetlen meglepetést is lehet szerezni egy huszonéves "ajándékkal"
Kellemes meglepetés az, ha azt mondjátok a huginak, hogy figyelj itt van 250ezer forint, amit az autód megvásárlására kell elköltened, milyet szeretnél, mi, az ami így belefér a keretbe...
Megjelenni a kapu előtt egy olyan autóval, ami talán nem is tetszik neki, pláne, ha még költeni is kell rá... necces.
A másik része a meglepinek, ha nem akartok fölösleges köröket futni, fölöslegesen plusz kiadásokat, akkor már a vásárlás előtt be kell avatnotok a hugit, kötelező biztosítást, adásvételi szerződést nem köthettek a nevére, még akkor sem, ha testvér, arra csak neki van joga.
Tehát nem arra kellene terelni a leányzót, hogy az általatok elébe tolt járgányra költse a pénzét, hanem segíteni egy olyan autó megvásárlásában, ami neki is tetszik, de saját zsebből talán nem tudná megfizetni, s akkor nem huszonéves járgányokban kellene gondolkozni.
Szinte minden sarka meg van nyomva, a küszöb is. Ráadásul tákmák módon javítva, simán le fogja nyomni a festéket mindenhol egy év alatt.
Az Audis kolléga pedig, hogy nincs tisztában vele, hogy a két márka eléggé hajaz egymásra?
Mint írtam, fontos a Volkswagen márka, mégpedig azért, mert ez az autó tetszik neki.
Esetleg még a Lupo, de az drágább.
Persze a Polo V a kedvenc, de az más árkategória, az IV nem tetszik neki, a III-as meg a második kedvenc, ezekből már nézegetett is párat, meg amúgy is mi ismerjük, nem a szomszédnak veszünk autót, tudjuk mi az ízlése, mi tetszik neki.Hogy 20 éves?Akkor a gyárból hozok majd egyet, ha új kell.De nekünk volt 10 éves autónk millió gonddal, meg volt 25 éves amit többnyire csak tankolni kellett.
A bátyám meg az Audira van ráspecializálódva, hogy mit ért a VW-hez nem tudom, de ez az én kérdésem, nem az övé, hidd el, ő nem tőled kérne tanácsot.Én gondoltam próbát teszek.
A normális/normálisabb válaszokat köszönöm!
(u.i: nem vagyok megsértődve, csupán én is elmondtam a véleményem)
Azt hiszem a 6n Poloról nyugodtan mondhatok véleményt nekem volt egy 1.0-ás 6n Polom utána pedig egy 1.4-es 6n Classic Polom, nővéremnek szintén egy 1.0-ás 6n Poloja volt. Szóval volt pár ilyen modell a családban.
Nem vagyok orákulum, fogalmam sincs képről, hogy ez most jó vétel e.
Ami biztos, az 1.0-ás motor ehhez a kasztnihoz is kínszenvedés, ha nem a büntetés a cél akkor szerintem felejtős. Én 1.4 alá nem mennék.
Viszont, szerintem is szebb ajándék lenne, ha anyagilag beszállnátok azzal az összeggel a kocsi árába, amit ti erre szántok.
Őt ismerve elkezdené a pénzt csapolni, és nem jönne ki jól a dologból. (1 milliója volt félretéve, amit leapasztott 300-ra néhány év alatt, most visszatöltögette 500-ra, de ha ezt beadjuk akkor jó ha nyárra lesz neki 400 ezre, tehát ismerjük őt, jó döntés egy ilyen embernek megvenni az autót.)
Tudjuk, hogy a 6N-t szereti, és ez lenne az ideális autó neki, úgyis csak leamortizálja, tanuló kocsinak nem akarunk drágábbat, 500-ért is vehetnénk neki valamit, de butaság lenne.
Nem ragaszkodunk ehhez a fehérhez, az 1.0-ás kínszenvedést el is hiszem, nekem is az lenne, lehet keresünk valami nagyobb motorral szereltet, de jó lenne egy ilyen 6n 300 körül, 4/5 ajtóval.
Köszi a választ!
Most kötekedem, de ha lesz 400 meg ti adtok neki mondjuk 200-at akkor 600 lesz! :)
Az mégis jobb kiindulási alap, sőt annyiból már kijön egy 6n2-es Polo ami azért valljuk be pofásabb és modernebb egy fiatalnak.
Amúgy nem akarlak lebeszélni a 6n Polo-ról, az adott ár szegmensben az egy jó kocsi, én imádtam.
Én amiről lebeszélek az 1 literes motor, hidd el abban nincs köszönet. 1.4 alá ne menjetek, az sem egy versenygép, de legalább lehet némileg élvezni a vezetést.
Amúgy mivel megy az idő én akkor is a 6n2-re beszélnélek rá, megbízható technika ma sem elavult kasztnival ;)
Igazából nem az anyagi része a gond, hanem, hogy egy 6n2-t sajnálnánk nekiadni, nem akarok baljós lenni, de húzni fogja jobbról-balról (mármint az oldalát,hátulját,mindenét)
Csak ezt nem akartam eddig leírni, mert akkor jön,hogy minek vezet, vegyük el a jogsiját stb, de neki is meg kell tanulnia, és inkább a parkolással van baja.
Jobb lenne a 6N után a 6N2 amikor már tud valamit.
Nézd én abból indulok ki, mi lehet a legjobb vétel,
az, hogy valaki nem tud vezetni vagy nem értékeli azt amilye van.
Az egy más kérdés, arra őszintén még egy 6n Polo-t is sajnálnék, erre
vennék valami tényleg ótvar verdát, mondjuk egy citroen ax-et, vagy
hasonlót, nah én pl azt tettem rommá, de azért nem volt kár mert
új korában is egy fos volt, szóval ahhoz egy 6n polo is túl jó, hogy
lezúzza.
Bár én BMW-s vagyok de évekig a szívem a VW Polo klubbért dobogott,
szóval a Polo számomra szívszerelem, még ha azóta ki is nőttem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!