Miért nem lehet beállítani a simsont?
Olyan problémám lenne hogy nagy nehezen beindul a motor de már alapjárat se egyenletes és nem pörög föl.. Egy N1-12 es karbiról lenne szó, már próbáltam mindent,kipucoltam, súbertűt minden állásba próbáltam,levegő csavar,gyujtás..úszószintet is állítottam de sehogy sem jó. Olyan mint ha sokat kapna mert a kipufogó tiszta benzin de ha hiába rakom a sűbertűn a lemezt a legfölső rovátkába úgy sem jó..
Valakinek valami ötlet?
Ezek a tünetek lyukas úszóra utalnak,ám érdekes módon mindig az enyhe idő beálltát követően jelentkeznek ezek a problémák..
Tudni kéne hogy mikor volt üzembiztos utoljára,azaz mennyit állt egyhelyben a szerkezet,ugyanis olyan szilárd trutyi keletkezik a karbiban pár hónap állás után,hogy csak kompresszorral távolítod el,vagy még azzal sem-pl a belső járatokban,magában a tűszelepben stb stb...
A szimeringek jók mert pár napja még ment a motor..a fúvókát szerettem volna nagyobbra cserélni, 67 es ről 72 re mert 60 as henger van a motoron...És a karbinál is ki van cserélve minden tömítés.
Viszont most nézegettem közelebbről a karbit és az alapjárati fúvókától a súber ház felé találtam egy kis lyukat, annak ott kell lennie?? Csak mert haveromnak is N1 es karbija van de az övén nincs olyan kis lyuk....
Itt egy kép amin bejelöltem hol a lyuk (ez haverom karbija, az volt most kéznél...):
Mert szerintem nem oda való az a lyuk, legalább is én még nem láttam olyan karbit amin ott lett volna, gondolom eddig el lehetett tömítve azért ment a motor, most pedig kijöhetett amivel be volt tömve mikor kompresszorral takarítottam...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!