Audi a6 3. 0 TDI-ben mikor mit kell cserélni?
Arra gondolok hogy általában X km-nél valószínűleg cserélni kell. Pl: porlasztó, turbó, vezérlés lánc csere. Esetleg milyen típus hibák vannak?
Vásárlás előtt állok.
Amit venni akarok: Audi A6 3.0 TDI 2007-2008 évjárat.
Porlasztóra, turbóra szerintem semelyik autónál nincs gyárilag meghatározott csereperiódus, mint egy olajcserére. Ha meghibásodik, akkor kell cserélni, vagy felújítani.
Egy vételt pedig nem attól tenném függővé, hogy 90.000 vagy 120.000km a vezérlés csereperiódusa. Ha már megvetted, meg kell nézni a szervizfüzetet, vagy egy szervizben megkérdezni és ha aktuális, cseréltetni.
Utolsó, ne haragudj, de látszik, h nem értesz a témához. Legalábbis az Audi 3,0 Tdi motortal kapcsolatban tuti nem.
Ebben egy komplett vezérléscsere= 1 milla ca... meg ugye motorkiszedés. Meggondolandó, nem?
A nagy fas*t 1 milla.
És amúgy is, a 3.0 TDI-n nincs semmilyen csereperiódus. Ha csörögni kezd a lánc, cserélni kell, ennyi. Sok esetben soha nem kell hozzányúlni. Nyilván használatfüggő is a dolog.
#13- as, akkor ballagj be a porscheba és kérj árajánlatot!
Szereléssel együtt nem fog megállni az 1 millába sem.
Utángyártottba megúszhatod kb fél áron, plusz szerelés, de vezérlésből csak gyárit ilyen motorba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!