Driftes autónál úgyanúgy kell papír a bukócsőre? Illetve milyen motor lehet ebben a Ladában? (lent)
Egy rendes bukócsövet gépkönyveztetni kell!Ha hivatalossá akarod tenni,vagy ha olyan versenyen indulsz vele,akkor muszáj!
Ha csak valahol a határban akarod csapatni vele,akkor az is elég ha a szomszéd Jóskabá' belehegeszt valamit!Mondjuk ha borulsz rosszabb esetben felnyársal a cső,úgyhogy ezt a verziót nem ajánlom!Főleg hogy a hivatalos bukóketrecet sem akármilyen anyagbólcsinálják,meg előírások szerint készítik!
A videóban lévő gombszeműben meg szerintem valami turbós vagy Toyota blokk van!
Úgy tudom a hazai drift bajnokságokban nem kell homológ bukócsőnek lenni a kocsiban, mint pl a rallyban. Driftnél nem nagyon tudod ropira törni a kocsit.
De ebben le van írva részletesen, én lusta voltam megkeresni benne :
Lehet, hogy neked elég egy hanghatás is, de a valódi drift-verseny ettől egy kicsit másabb.
Kezdjük azzal, hogy ez egy kimondottan igénytelen építésű öreg ezerkettes, ami több szempontból is kifogásolható.
A műszerfal helyén lévő káosz, vagy a tűzoltó készülék műanyag kötegelővel való rögzítése, már a gépátvételen kizárást jelent. Ahogy a bukócső rögzítése is ellentmond minden jelenlegi szabálynak. A videó második részében a csóka farmerban és kapucnis pólóban megy, sisak nélkül. A padlólemezre csorgó olajért is azonnal kizárás jár. Arról ne is szóljunk, hogy milyen pocsékul vezet, és még ő reklamál.
ésatöbbi......ésatöbbi.... :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!