Nem igazán tudom értelmezni a kérdést, van egy full alap 1.6-os benzines A4, meg egy fullos, felsőkategóriás, benzintemetős BMW? A Mercit nem néztem.
Az Audi nem rossz, bár a km tuti tekerve van, de ez ne ijesszen meg szerintem. A BMW-t forgalomba helyezni rengeteg pénz, de maga az autó nem rossz. De tudnod kell, hogy egy ilyen autó fenntartásához átlagon felüli jövedelem kell.
Az audi olyan kb. amennyiért árulják. A km 100%, hogy min. 150e-t, de inkább 200-at tekert. Ettől függetlenül lehet használható, legalább van rajta 2 év műszaki, utána meg jó eséllyel tovább kell adni BAZ megyei cigóknak vagy mehet a bontóba.
A bömös igen sok sebből vérzik. Kezdjük a km-el, ami olyan 450-500e lehet inkább. Még az anyósülés is szét van kopva, nem véletlen nincs fénykép a a vezető oldali ülésről...
Aztán E-s rendszámot EU-n kívüli kocsira adnak, németre nem. Na meg névre szól, tehát nem is használhatod tovább és meghosszabbítani sem lehet. Sőt, a képen egy LEJÁRT E-s rendszám van, 2015 dec 31-ig volt érvényes. 2016-osat meg nem adnak már ki rá, mert kapott már 2015-ben...
Ha EU-n kívüli a kocsi akkor VÁM-ot, ÁFÁ-t kell rá fizetni (37%), majd utána jöhet a forgalomba helyezés. Ennél az autónál ez olyan +1-1,2 millió.
A kis köbcentis beszámítás arra utal, hogy hülyegyerek hozta magának, magyar rendszámoztatni nem volt már pénze (mondjuk ha E-s rendszámot kapott akkor a vámügyintézés már megvolt) és rájött, hogy sokat is eszik a 6 henger és nem tudja tankolni. Gondolom akkor biztos patika és megkapta a szükséges karbantartást is...
Ennyi pénzből ilyen autók felejtősek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!