Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyire megbízható jármű az IFA?

Mennyire megbízható jármű az IFA?

Figyelt kérdés
Papámnak van egy piros rendszámos IFA-ja, de mivel ő már nem használja így odaadná nekem, nekem ugyanis van B jogsim (igaz az az IFA megy vagy 60-nal :)) csak hobbinak használnám így faluba járkáláshoz, esetleg off-road-ozni :) meg még esetleg, bár ahhoz már lehet kéne vmi papír is, hogy télen elvállalnám a hótolózást vele :D mennyire megbízható, könnyű otthon szerelni, lehet hozzá szerezni még alkatrészeket ha kellenének? vagy ez is olyan mint a Kraz, hogy 40 év állás után is pöccre indul? :)
2016. febr. 1. 18:46
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Hobbynak jo, ha szeretsz barkacsolni, munkaeszkoznek sajnos mar elavult, regi konstrukcio, lassu, gyenge is nagyobb melokhoz. Ahol tudtak mar pateroltak kifele. Offroadra mar inkabb komolyabb gep kell. A helyedben inkabb offroadra eladnam es vennek egy UAZ-t vagy nivat.
2016. febr. 1. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
24%
milyen IFA az, amit B jogsival vezetni akarsz? Simson?
2016. febr. 1. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%

# 2/2 Időpont ma 19:03

"milyen IFA az, amit B jogsival vezetni akarsz? Simson?"


Írta, hogy piros rendszámos, vagyis lassú jármű. Azt vezetheti B-vel.

2016. febr. 1. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
52%

Az IFA egy f.s.

Ha te azzal offroadozni indulsz, akkor szólj, mert megyek és megnézem! :-)

Én még a Volánnál vezettem két évig IFÁ-kat, amikor volt a cégnek teherfuvarozói üzletága is. Akkor az IFA még kapható volt, az egyik legelterjedtebb teherautó volt. Annyit tudok mondani róla, hogy hulladék. Gyenge.

Amikor póttal az akkori csepeli papírgyárba volt fuvarom, ahonnan a hatalmas, több mint egy tonnás papírhengereket hordtam egész nap a kb. 1,5 km-re lévő szabad-kikötőbe, ahol hajóra rakták őket, akkor 4 hengerrel olyan eszeveszett gyorsulást produkált, hogy a papírgyárhoz legközelebbi kereszteződésben az első helyről indulva a szabad jelzésre, örültem ha átértem a kereszteződésen addig, míg a keresztforgalom el nem (akart) indulni.

Billencses IFÁ- val, ha meg volt rakva sittel, a Petőfi híd szédítő emelkedőjén csak egyes ( hegymeneti) fokozattal tudtam felkapaszkodni.

2016. febr. 1. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%
Nem kell meglepődni semmin, a W50 egy csupán 120 lovas szívó dízel, gyárilag is kicsit felülméretezve a kapacitása. A maga módján strapabíró gép, de egy 30 éves gépnél bármi előjöhet, és akkor nem árt ha az ember ért hozzá.
2016. febr. 1. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
köszönöm a válaszokat! ezek szerint nem egy túl megbízható jármű, esetleg nem tudtok olyan autókat amik hasonlóak mint az IFA, de megbízhatóbbak és le lehet őket vizsgáztatni lassú járműnek is?
2016. febr. 1. 19:51
 7/10 anonim ***** válasza:

Most ez olyan dolog, hogy ha akad is vele gond a legtöbbet könnyen meg is lehet oldani, persze ha van minimális érzék hozzá. De amúgy az összes régebbi autónak, teherautónak ez volt az előnye, hogy a legtöbb javítást könnyedén el lehetett végezni rajta, nem voltak túlbonyolított szerkezetek.


Kraz-hoz meg nem kell hasonlítani, azért egészen más célra készültek, pontosabban más körülményekre és más háttérre.


Amúgy ha venni akarsz... mit akarsz venni, mennyiből. Az összes régi gép igényli a törődést, de ennyi erővel ott a Kraz, mondjuk egy 255B, maximum annyi gond lesz, hogy itt valóban létezik a 100-at százon mondás a gyakorlatban is.

2016. febr. 1. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
de egy Kraz-t is le lehet vizsgáztatni lassú járműnek?
2016. febr. 2. 03:50
 9/10 anonim ***** válasza:
Igen.
2016. febr. 2. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
az azért kemény, hogy B-s jogsival egy akkora dögöt...:D
2016. febr. 2. 18:02

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!