Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » VW Passat V6 Turbófeltöltő...

VW Passat V6 Turbófeltöltő utólag beépítése? Részletek lentebb.

Figyelt kérdés

Arra lennék kíváncsi, hogy ez árban kb. mennyibe kerülne?

Kell-e valamit lepapírozni vagy engedélyeztetni?


Az autó a következő: VW Passat 2001 Benzin V6 190 LE Automata váltó, 4 kerékmeghajtás.

Maga a motor rendben van. Vezérműlánc,hengerfejtömítés,szelephimba,hidrotőke stb.

Most hagyjuk a Chiptuningot, először ez.

Normál vezetéshez (inkább haladós autópályáshoz). Nem driftelni,gyorsulási versenyekre járni,

széthajtani, inkább csak legyen meg az a turbós "morgós" hangja és ha oda kell lépni,(előzés)

akkor lehessen vele menni.(egyébként így sem rossz)

Esetleg tud valaki 1-2 műhelyt?



#tuning #VW Passat #turbó #Túrbófeltöltő #Turbóbeépítés #VW passat tuning
2016. jan. 18. 19:35
 1/10 anonim ***** válasza:
Műhelyt sajnos nem tudok ajánlani, de azt tudom konkrétan, hogy van direkt erre a motorra tervezett turbószett, amit megvásárolhatsz, és ráteszik neked a motorra. Még annyit tudok, hogy érdemes az olajpumpát és a vízpompát kicserélni nagyobbra (neten olvatam, hogy a 2.7-es turbós Audi S4-ből szedik ezeket). 250 lóerő simán kijön így, egyebet nem is kell alakítani.
2016. jan. 18. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Az nem szíjas motor? a 2.8-as.
2016. jan. 18. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Amúgy jól írja az első, a 2.7t-ről leszedni a turbót, leömlőt, bár nem tudom azt rá lehet-e tenni, meg minden cuccot, és összeépíteni, még nem is lenne túl drága. olyan 260-270 lóerőt biztos elbírna.
2016. jan. 18. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Mindez nagyon szép és jó,hogy leszeded az S4-ről a cuccokat,csak a lényeget,motorvezérlő elektronikát honnan fogsz szedni hozzá?Mert az egészben ez lesz a legszopóbb!
2016. jan. 18. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Oké, szedjük le az 2.7T-ről a cuccokat, pakoljuk rá. Biztos megfogja köszönni az a 11:1 sűrítésű motor a feltöltőt, valamitől az első gázfröccsnél el fogtok köszönni, főleg ha beindul.


Árban? Attól függ mit akarsz építeni. A 2.8-nál két leömlő van, egy turbósra kicsit problémás, a két turbós meg árban... :D


Az simán nem nem fog menni, hogy feldobsz rá két csigát és gó. A sűrítési arányon mindenképp változtatnod kell, ahhoz meg szét kell bontani a blokkot. Kell új ecu,nyomásérzékelők, intercooler, olajozást meg kell oldani... stb stb


Ez simán nem áll 1,5 millió alatt és akkor még csak a motornál tartunk. Az meg teljesen irreleváns, hogy most jók a szelepek meg minden, akkor is szét kell durrantani az egészet.


Az automatának van egy gyárilag meghatározott bemenő nyomatékmaximuma, ha megcsigázod a V6-os akkor ez jóval több lesz, mint amit bír és garantáltan 10 000km-en belül letérdel.


Ha hosszan tartó mókát akarsz, akkor erre rá kell verned még legalább két Passat árát, de inkább háromét.

2016. jan. 18. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Egy kis félreértés történt, tehát nem a turbót kell átrakni a 2.7-esről, hanem az olaj- és vízpumpát, a nagyobb terhelés miatt. A turbókittet külön meg lehet vásárolni hozzá, ami nem a 2.7-esről van.
2016. jan. 18. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

Természetesen az külön móka, egyértelmű, hogy nem lehet csak rátenni egy turbót.

Viszont meg kell nézni méretben a 2.7 dugókat, és ha passzol, akkor összerakni.

Először érdemes egy demó motort összerakni, aztán fokozatosan növelni az erőt, de ha 250-300 lovat akarsz, akkor tényleg minimum 1 milla lesz, olcsón csak úgy tudod megúszni, ahogy írtam.

2016. jan. 18. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Vagy nem csak 2.7 dugó van, nézegess Vw csoportos dugókat, 1.8t 2.0t, most nem fogom neked a méreteket megnézni, de lényeg, hogy méretben nagyjából passzoljon, és a kompresszió alacsonyabb legyen 8-as vagy 9-es. azt utólag még lehet variálni, ha leszedetsz egy kicsit a hengerfejből, de turbósra nem kell nagy kompresszió.
2016. jan. 18. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

"Viszont meg kell nézni méretben a 2.7 dugókat, és ha passzol, akkor összerakni."

A 2.7-nek 81mm a furata, a 2.8-nak 82,5mm, szerintem az a dugó már kicsi lesz bele :/


Az 1.8TFSI/2.0TFSI/2.5TFSI furata szintén 82,5mm, viszont ezekhez meg majdnem aranyáron adják a 4 dugattyút :D

2016. jan. 18. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:

Úgy látom ez pénz, anyag és időigényes dolog utána kell járni nagyon mielőtt belevág az ember.

Azért köszönöm a hozzászólásokat.

2016. febr. 28. 12:44

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!