VW Passat V6 Turbófeltöltő utólag beépítése? Részletek lentebb.
Arra lennék kíváncsi, hogy ez árban kb. mennyibe kerülne?
Kell-e valamit lepapírozni vagy engedélyeztetni?
Az autó a következő: VW Passat 2001 Benzin V6 190 LE Automata váltó, 4 kerékmeghajtás.
Maga a motor rendben van. Vezérműlánc,hengerfejtömítés,szelephimba,hidrotőke stb.
Most hagyjuk a Chiptuningot, először ez.
Normál vezetéshez (inkább haladós autópályáshoz). Nem driftelni,gyorsulási versenyekre járni,
széthajtani, inkább csak legyen meg az a turbós "morgós" hangja és ha oda kell lépni,(előzés)
akkor lehessen vele menni.(egyébként így sem rossz)
Esetleg tud valaki 1-2 műhelyt?
Oké, szedjük le az 2.7T-ről a cuccokat, pakoljuk rá. Biztos megfogja köszönni az a 11:1 sűrítésű motor a feltöltőt, valamitől az első gázfröccsnél el fogtok köszönni, főleg ha beindul.
Árban? Attól függ mit akarsz építeni. A 2.8-nál két leömlő van, egy turbósra kicsit problémás, a két turbós meg árban... :D
Az simán nem nem fog menni, hogy feldobsz rá két csigát és gó. A sűrítési arányon mindenképp változtatnod kell, ahhoz meg szét kell bontani a blokkot. Kell új ecu,nyomásérzékelők, intercooler, olajozást meg kell oldani... stb stb
Ez simán nem áll 1,5 millió alatt és akkor még csak a motornál tartunk. Az meg teljesen irreleváns, hogy most jók a szelepek meg minden, akkor is szét kell durrantani az egészet.
Az automatának van egy gyárilag meghatározott bemenő nyomatékmaximuma, ha megcsigázod a V6-os akkor ez jóval több lesz, mint amit bír és garantáltan 10 000km-en belül letérdel.
Ha hosszan tartó mókát akarsz, akkor erre rá kell verned még legalább két Passat árát, de inkább háromét.
Természetesen az külön móka, egyértelmű, hogy nem lehet csak rátenni egy turbót.
Viszont meg kell nézni méretben a 2.7 dugókat, és ha passzol, akkor összerakni.
Először érdemes egy demó motort összerakni, aztán fokozatosan növelni az erőt, de ha 250-300 lovat akarsz, akkor tényleg minimum 1 milla lesz, olcsón csak úgy tudod megúszni, ahogy írtam.
"Viszont meg kell nézni méretben a 2.7 dugókat, és ha passzol, akkor összerakni."
A 2.7-nek 81mm a furata, a 2.8-nak 82,5mm, szerintem az a dugó már kicsi lesz bele :/
Az 1.8TFSI/2.0TFSI/2.5TFSI furata szintén 82,5mm, viszont ezekhez meg majdnem aranyáron adják a 4 dugattyút :D
Úgy látom ez pénz, anyag és időigényes dolog utána kell járni nagyon mielőtt belevág az ember.
Azért köszönöm a hozzászólásokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!