VW Passat V6 Turbófeltöltő utólag beépítése? Részletek lentebb.
Arra lennék kíváncsi, hogy ez árban kb. mennyibe kerülne?
Kell-e valamit lepapírozni vagy engedélyeztetni?
Az autó a következő: VW Passat 2001 Benzin V6 190 LE Automata váltó, 4 kerékmeghajtás.
Maga a motor rendben van. Vezérműlánc,hengerfejtömítés,szelephimba,hidrotőke stb.
Most hagyjuk a Chiptuningot, először ez.
Normál vezetéshez (inkább haladós autópályáshoz). Nem driftelni,gyorsulási versenyekre járni,
széthajtani, inkább csak legyen meg az a turbós "morgós" hangja és ha oda kell lépni,(előzés)
akkor lehessen vele menni.(egyébként így sem rossz)
Esetleg tud valaki 1-2 műhelyt?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Oké, szedjük le az 2.7T-ről a cuccokat, pakoljuk rá. Biztos megfogja köszönni az a 11:1 sűrítésű motor a feltöltőt, valamitől az első gázfröccsnél el fogtok köszönni, főleg ha beindul.
Árban? Attól függ mit akarsz építeni. A 2.8-nál két leömlő van, egy turbósra kicsit problémás, a két turbós meg árban... :D
Az simán nem nem fog menni, hogy feldobsz rá két csigát és gó. A sűrítési arányon mindenképp változtatnod kell, ahhoz meg szét kell bontani a blokkot. Kell új ecu,nyomásérzékelők, intercooler, olajozást meg kell oldani... stb stb
Ez simán nem áll 1,5 millió alatt és akkor még csak a motornál tartunk. Az meg teljesen irreleváns, hogy most jók a szelepek meg minden, akkor is szét kell durrantani az egészet.
Az automatának van egy gyárilag meghatározott bemenő nyomatékmaximuma, ha megcsigázod a V6-os akkor ez jóval több lesz, mint amit bír és garantáltan 10 000km-en belül letérdel.
Ha hosszan tartó mókát akarsz, akkor erre rá kell verned még legalább két Passat árát, de inkább háromét.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Természetesen az külön móka, egyértelmű, hogy nem lehet csak rátenni egy turbót.
Viszont meg kell nézni méretben a 2.7 dugókat, és ha passzol, akkor összerakni.
Először érdemes egy demó motort összerakni, aztán fokozatosan növelni az erőt, de ha 250-300 lovat akarsz, akkor tényleg minimum 1 milla lesz, olcsón csak úgy tudod megúszni, ahogy írtam.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Viszont meg kell nézni méretben a 2.7 dugókat, és ha passzol, akkor összerakni."
A 2.7-nek 81mm a furata, a 2.8-nak 82,5mm, szerintem az a dugó már kicsi lesz bele :/
Az 1.8TFSI/2.0TFSI/2.5TFSI furata szintén 82,5mm, viszont ezekhez meg majdnem aranyáron adják a 4 dugattyút :D
Úgy látom ez pénz, anyag és időigényes dolog utána kell járni nagyon mielőtt belevág az ember.
Azért köszönöm a hozzászólásokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!