Számla nélkül vásárolt termék esetén van esélyem valami kompromisszumra?
A mai napon vettem 4 darab alufelnit nyári gumival 80 ezer forintért.
A gumik újszerűek, a felnik hibátlanok, egy gumi szervizben vásároltam őket.
Két gumi volt ami teljesen hibátlan, ezeket jó alaposan megnéztem, tetszett, de hülye voltam és kettőt csak itthon néztem meg jobban.Ezek kopottabbak, és szerintem az egyik ki fog szakadni a belső peremnél, így nem éri meg az árát.
Holnap visszavinném őket, mert talán az eladó sem szándékosan adta el így, korrekt embernek tűnt, de nem tudom eldönteni.
Volt még egy 100 ezres szett is, vagy arra cserélném ráfizetéssel, vagy pedig szeretném,hogy minimum még egy 20-ast visszaadjon, avagy az egészet.
A kérdésem,hogy mik a tapasztalatok?Én eddig egyszer vittem vissza bontóba alkatrészt, mert a beszerelésnél derült csak ki,hogy nem jó.Szó nélkül visszavásárolták.(számlám ekkor sem volt)
Más tapasztalatom nincs, szerintetek van esélyem?Nektek mik a tapasztalataitok?
(Átverve érzem magam, így el vagyok keseredve)
Siettem, és ő is zárt éppen.
Nem feltűnő a hiba, leginkább a bordázatot meg a dot számot néztem, ezért kerülte el a figyelmem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!